Zobacz pojedynczy post
stary 21-11-2005, 13:27   #118
Wilkq
Użytkownik Forum
 
Wilkq's Avatar
 
Data dołączenia: 21 05 2005
Lokacja: Warszawa-Wesoła

Posty: 83
Stan: Aktywny gracz
Imię: Redes
Profesja: Sorcerer
Świat: Saphira
Poziom: 18
Skille: 20/20
Poziom mag.: 19
Wilkq ma numer GG 3723015
Domyślny

Jest jeszcze jedna możliwość. Skały mogą być ILUZJĄ (nie można na nich nic położyć , ale da się po nich przejść - skrypty itd.). Boot's of Waterwalking - jestem skłonny uwierzyć jednej z wersji wymienionych w tym temacie. Mianowicie najpierw "kamień z kwiatkiem" blokujący przejście do jakiejś skrzynki , w niej klucz do minomaga/drzwi w pokoju Tom'a? Może właśnie ten pokój skrywa tajemnicę. Może trzeba się pobawić kilofem/skrzynkami w katakumbach i podziemiach. Może klucz jest w jakiejś desce (jak w Doublet Queście) albo w kamieniu (Panpipe). Trzeba z miesiąc badać całą wyspę - może to coś da???
__________________
Litania Przeciw Trwodze z rytuału Bene Gesserrit :
"Nie mogę się lękać. Strach zabija umysł. Strach jest małą śmiercią, która niesie ze sobą całkowite unicestwienie. Stawię mu czoło. Pozwolę aby zalał mnie i przelał się przeze mnie, a kiedy odpłynie, odwrócę oko swej jaĄni i spojrzę na jego drogę. Tam gdzie przeszedł strach, nie będzie już nic. Zostanę tylko ja."
Frank Herbert , Diuna

Guild Wars - The best!!!
Wilkq jest offline   Odpowiedz z Cytatem