Zobacz pojedynczy post
stary 28-11-2005, 09:10   #27
Imeit
Użytkownik forum
 
Imeit's Avatar
 
Data dołączenia: 27 11 2005
Lokacja: oTw...
Wiek: 35

Posty: 10
Stan: Niegrający
Imeit ma numer GG 6566271
Domyślny

Hm... Trudny temat. Ale no cóż... Powiem jak ja uważam. Zgodze się z Nowohucianinem w sprawie shieldingu. Są dwa rodzaje nie zadania obrażeń:
Chmurka - nie trafiłeś w cel,
Żółta gwiazdka - trafiłeś, lecz przeciwnik sparował.
Twój fight skill im większy, sprawia, że trafiasz w cel. Za to shielding przeciwnika nie neguje obrażeń twojego ciosu tylko sprawia, że może on sparować atak. A co do fight skills'ów. Podam typowy przykład... Miałem knighta na 10 lvl, który miał skille około 60/60... Pewnego razu zaatakował mnie red skull (lvl około 20-25, również knight). Kiedy zaczął mnie atakować nic mi nie robił, a jak ja zacząłem się bronić, to za jednym hit'em potrafiłem mu zabrac około 20 HP... Oto typowy przykład, że lvl nie gra roli w zadawaniu hit points...
Imeit jest offline   Odpowiedz z Cytatem