Odnosnie profrsji.. podam porownania, plusy i minusy po upku
•Knight
+ zwiekszona cyrkulacja many.. czyli knight moze zrezygnowac z noszenia magic light wandow czy torchy.. poniewaz regeneracja many podnosi sie czterokrotnie a czary utevo lux i gran lux nadal beda braly tyle many co przed upkiem
- nic sie nie zmienia. Cena run I TAK nie podskoczy wyzej poniewaz za 3.5 kazdy sobie moze w sklepie kupic.
•Pally
+ zwiekszona cyrkulacja many dzieki temu odtad paladyn czekac bedzie 2x szybciej na ex vite na przyklad
- wprowdzono bramki lvlowe dla spontnicznych. Paladyn dopiero od 40 (?) lvlu bedzie mogl rzucic niewidzialnosc np
- zwiekszono wymagana mane na runy, a zatem paladyn na max manie zrobi tylko 2 runy (czyt. mniejszy afk)
- wprowadzono soul pointy do robienia strzal, boltow, jedzenia, itp co tez jest utrudnieniem dla low lvlowych palkow
•Mag/Druid
+ wprowadzono różdzki
+ wprowadzono mniejsze wymagania odnosnie spontnicznych co do many zatem moze czesciej rzucac spontaniczne
- na full manie mag dobry zrobi z 2-3 runki SD czyli nie moze poafkowac za specjalnie
- lvle dla robienia runek, czyli koniec z low-lvl rune-makerami
- UE bierze 1200 many.. przez co na Annihilatorze bedzie jakby trudno magowi..
I mowcie mi ze CIP nic nie zmienil dla knajtow.. co mial zmienic? Jak to dobra profesja jest juz? Nie przejmuja sie soulami.. potrzebuja tylko uhow do szczescia.. maja wysokie skille wiec z tarcza i mieczem/axem/clubem wymiataja.. maja duzo zycia.. po upku nie musza pochodni nosic.. no sorka wg mnie to i tak nadal extra profesja. A co sorkom tak polepszyli? Wymagania aby uzyskac nastepny mlvl i tak beda x4. Rozdzki.. super.. ale te lepsze biora po 13 many i wala z bliska nie z daleka no to tez mi ulatwienie.. a slabsze? fajnie.. to se beda na roty ze slabszymi chodzic? Tez mi straszne ulepszenia lol
__________________
"Nie myl nigdy nieba z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu"
|