Hmm udało mi sie dopatrzeć kilku małych uhybień a mianowicie:
Blokowanie draga:
Shooter najlepiej żeby stał po przekątnej do smoka. Dobrze też by było aby między Shooterem a Dragiem stał Blocker zamiast na odwrót. Czemu? Otóż utrudni to mu przeżucenie się na Shootera. Pozatym Shooter nie powinien stać za Dragiem gdyż czasem sie zdażają doopshoty (innymi słowy: f-wave z 4 literek

).
Blokowanie potworków nie używających magii:
Najlepiej aby wszyscy stali w 1 lini w kolejności: Shooter (pół ekranu dalej) Blocker Potworek. Czemu w jednej lini? Bo jak np taki gs sie przeżuci co bardzo aqrat Gsy lubią będzie musiał manewrować naokoło Blockera przez co Blocker będzie miał szanse na przywrócenia porządku sprawie manualnie bądź za pomocą czaru "Challenge"
Pall dobrym blockerem jak Knight:
Pall jest tak samo dobrym blockerem jak knigt. Ba! pozatym na pojedyńcze bloki pall ponosi nawet mniejsze straty niż knight oczywiście jeżeli do danego potwora dopasujemy lvl palla. Dzieje się tak gdyż w praktyce pall na x lvlu ma 185+10x hapców (przez to szybciej hp mu schodzi niż knightowi tzn szybciej musi sie ratować leczeniem) i do tego ma 35+2x mana (znacznie więcej niż knight) przez co może użyć e-vita

gdzie knight użył by uha. Pall również jest w lepszej sytuacji blokowania z magic shieldem (zakładając że albo shooterzy są bardzo potężni albo... mamy ich dość dużo

) oczywiście to jest moja opinia

a na dodatek przy dobijaniu potworów typu dragon może zawsze szybko sdka zarzucić gdy shooter został poważnie poraniony i uratować całą sytuacje gdzie knight by miał problem z serii:
1) ryzykować deadem od combo draga i uhać shootera (wlibczając w to: możliwość nie trafienia uhem + exhaused 2s)
2) próbować jakoś zmienić kierunek rajdu draga
3) dbać o swój interes
4) inne
Reasumując: Pall i Knight to dobzi blokerzy mający swoje wady i zalety
