This is The End
ad. Na czym wylotować daną różdżkę. Moim zdaniem różdzki jako łup z potworków to rzeczy rzadkie lub co bardziej prawdopodobne bardzo rzadkie, w związku z czym można spędzić pół tibijskiego zycia walcząc z jednym tylko potworkiem, z którego mamy nadzieję wydobyć bardzo rzadki przedmiot i nie znaleźć go. Niewiele czasu upłynęło od update i dlatego informacje, że ktoś znalazł jakąś różdzkę w jakimś potworze zaczynają dopiero spływać. Poza tym, ponieważ można je kupić w sklepach, nie miałem zamiaru włączać do przewodnika dokładnych informacji która różdzka z czego wypada. Wstawiłem jedynie to co wiedziałem. Myślę, że kompletna lista, wraz z częstotliwością "wypadania", wraz z innymi bardziej szczegółowymi rozważaniami, to temat na osobny poradnik. To samo dotyczy zależności siła do lev/mlev. Ja osobiście powątpiewam w taką zależność, ale jest to tylko moje zdanie i ktoś może pokusić sie o porządne sprawdzenie tego.
ad. Zasięg. Te których nie miałem w ręku oceniłem ze screenshotów Hegemona (lub wręcz z opisu). Poza tym trzeba pamiętać, że często To co dla nas wygląda jeszcze jak PxM komputer widzi już jako PM bo potworek zdążył nasunąć się kilkoma pixelami na kretkę tuż przed nami. Dlatego przy ocenie odległości strzałów ja obserwują w którym miejscu powstaje ślad po uderzeniu a nie w którym miejscu jest potwór.
ad. Przeniesienie. Poradnik został już przeniesiony, więc o ile nie zostaną wykryte poważne błędy, uważam, że nie nalezy robić w nim już zmian. Tak to zazwyczaj jest z różnymi projektami, że jak sie kończy jeden to ma się już 10 pomysłów na następny, który będzie lepszy od poprzedniego. Dziękuję wszystkim, którzy podzielili sie swoją wiedzą i pomysłami. Do zobaczenia w Tibii.
__________________
Leif
powered by Ubuntu
Ostatnio edytowany przez Leif - 20-12-2005 o 09:55.
|