dobra, zastap wewnetrzne czarne kontury innymi kolorami (najlepiej ciemnym odcieniem elementu, do ktorego kontur nalezy.
Byc moze jasniejsze kolory by lepiej wygladaly i zrob delikatniejsze przejscia kolorow (lecz nie ten cholerny pillow shadow)
Staraj sie uniekac wystajacych pixeli, co wygladaja jak jakies farfocle odstajace od reszty obiektu (mam na mysli te ustawione pod katem, od najblizszej pixeli konturowej.
Wracajac do konturow, ciemne pixele maja to do siebie, zze gdy tworza krzywe strasznie sie strzepia, tworzac niemile schody. Trzeba je zalagodzic tworzac czasami delikatnieszy badz ostrzejszy luk. Mozna tez to zmienic poprzez zmiane koloru ktory jest blisko tych ze zalaman.
Ogolnie grafiki nie sa najgorsze i widac ze sie mozesz wiele nauczyc... przeczytaj kilka tekstow dotyczacych pixelartu.. jak ze strony.. chm..
spriteart.com o ile pamietam.
|