Podpalacz masz racje.Mag i druid to w innych grach mądre i inteligentne postacie.Dlatego tez nimi trzeba inteligentnie grać.Teraz daje przykład,idziesz na edron dragon cave.Spotykasz tam 3 smoki ble ble ble zabijasz je zostaje 0.Potem masz respa jest jeden ds/lidery go okładają i dostajesz kombo i padasz czemu padłeś? nie myślałeś wystarczy zchować się za ścianą i masz w dupie f-wave i GFB smoka i z luzem go lejesz.Zginełeś wiesz jaki popełniłeś błąd i go 2 raz nie popełnisz.Teraz gra sorcerami i druidami wymaga logicznego myślenia musisz się dostosować do akcji,jak znajdziesz taktyke odpowiednią to nigdy nie padniesz.Ale każdym należy myśleć więc każdym gra się trudno bo jak idzie bloker na DL to nei idzie afk cały czas uważa żeby nie dostać f-wavem,a pal też musi uważać żeby DL go nei pacnoł.Wg mnie każdy coś stracił ale chyba najmniej knight,ale to tibia i nic nie ma za darmo.
Edit:Tez racja Gremlin.Ale expienie na rotach 4 ever to za durzo.Do 27 kiedy summonujesz monki to już góra(chociaż możesz dłużej),możemy robić dużo expa,dużo kasy,jak zdobędziemy 28 możemy summonować DS i chodzimy na dragi a z blokerem na DL,29 podobgnie ale lider a na 30 FE który się rzadko przydaje(Pekowanie,necro solo).
|