Odpowiedzi na pytań kilka: 
Dlaczego dwarf guardy od 15 lvlu? Miałem na mysli pojedyncze spawny , paladyn na tym lvlu widząc guarda nie musi uciekać z krzykiem:-) 
Dlaczego great light "kup natychmiast" - bo wreszcie ( dzięki ostatniemu update'owi ) została ostatecznie IMHO rozwiązana sprawa światła dla paladyna. Teraz 60 many to 2  minuty dla postaci bez promocji a czar działa około 10 minut. No i ma bez porównania wiekszy zasięg niż light. 
Co do "conjure arrow" - jakoś nie mam "serca" do stania pod depot i robienia strzał. Zwłaszcza teraz gdy na strzały zużywa się soul pointy. Owszem , czar może się przydać jako rezerwa w chwili gdy strzał zbraknie na expowisku. 
Antidotum - może faktycznie "kup natychmiast". Czar przydaje się zwłaszcza na niskich lvlach gdy utrata zycia od trucizny może nieźle namieszać. Z drugiej zaś strony "exura" za 25 many może  przywrócić więcej życia niz straciłbyś od trucizny. 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"Zły - być może , dobry - a czemu?"
			 
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowany przez Raul de Bar -  04-01-2006 o 00:04.
					
					
				
			
		
		
	 |