Jak dla mnie wszystkie klasy postaci mają równo, no może sorce mają troszkę lepiej (manafluidy staniały o połowę i leczą 2x więcej - więc są teraz właściwie jak pół uh'a)
Rycerz:
+ Dużo cap'a, a zatem:
+ Dużo kasy.
+ Nie wydaje kasy na amunicję.
- Wydaje dużo na uh'y (poza tym leczą go one słapbiej niż inne klasy - mniejszy mlevel daje o sobie znać)
- Dostaje mało expa (gdy blokuje)
- Wali dość słabo
Paladyn:
+ Mało mu się obrywa (zużywa mniej uh'ów)
+ Może walić i z bolców, i z magii
+ Magic shield (ze wspomnianą zmianą w mana fluidach jest teraz przydatniejsza niż dawniej)
- Mniej cap'a niż rycerz
- Słabszy w magii od magów
- Kupa kasy idzie na amunicję
Mag (sorcerer/druid)
+ Duży zarobek na runach (jak grasz normalnie zamiast stać pod depo to soule nie przeszkadzają)
+ Mało obrywa (a jak się uhnie, to pożądnie

)
+ Różdżki
+ Dużo czarów
+ Summony
- Soule (niektórym strasznie przeszkadzają)
- Baaaardzo mało capa
- Mało życia
- Dużo kasy idzie na runy
Jak widać, każda profesja jest równie dobra. (to, że znalazłem najwięcej +'ów u maga to znaczy tylko tyle, że jestem nim w Tibii

) Penie do każdej profesji znalazło by się jeszcze kilka plusów jak i minusów, ale wybrałem te moim zdaniem najważeniejsze.