Zobacz pojedynczy post
stary 10-06-2004, 06:38   #13
Gremlin
Buuuuu
 
Gremlin's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2003
Lokacja: Edron

Posty: 1,637
Stan: Niegrający
Imię: Sir Grali
Profesja: Elder Druid
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Domyślny

re: Up
Dodal bym do blokowania Dwarf Guardy i Cyklopy (w brew pozora dosyc popularne potwory do blokowania)

Dwarf Guard : 20lvl
Skille: 50 shielding, koniecznie 4 m lvl
Eq: Minimum K set, crown shield
Taktyki: Stoimy zawsze pomiedzy guardem a osoba ktora bije zeby sie nie przerzucal, jak sie przerzuci to wlazimy mu w droge i zawraca na nas, jak jest grupa to uciekamy razem i walimy GFB.
Kombo: Niezaleznie od skilli i sprzetu zdazaja sie czasem ciosy w okolicach 100 ale bardzo rzadko, normalnie ~60 max.

Cyclops: 15 lvl
Skille: 40 shielding,
Eq: plate set + guardian/dragon shield.
Taktyki: Podobnie jak guardy, jesli by nas zaslonily to zeby sie UH to trzeba celowac w okolice pasa cyklopa ktory nas zaslania.
Kombo: ~80

A teraz poprawki:
Geomancera bijemy z 2 handed weapon, chyba ze mamy mocna druzyne.

Vampire
To co podales to wystarczy do zabicia solo, do blokowania chyba skille ok 50 wystarcza (kiedys bylem z ryckiem shielding 57 na 32 lvl i radzil sobie bez problemow jako bloker)

Necromancer:
Skille dowolne, lvl tez chyba mniejszy i najlepiej nie leciec za necro bo jest dosyc szybki i do tego nasza druzyna wpada miedzy jego summony i sie obrywa im od summonkow necro itp.

Dragon:
300hp to jest normalne cambo, czasami zdaza sie znacznie wyzsze, bardzo rzadko, ale lepiej ostrzec zanim ktos padnie przez nas
Pozatym zarowno smoka jak i DL bije sie z 2 recznej broni nie tylko z uwagi na jego obronie, ale rowniez dlatego ze przy 1 recznej smok bardzo lubi zmieniac cel (smok atakuje najgrozniejszego przeciwnika, a z 1 reczna zadajemy za malo damage).

Banshe:
- Banshe bije z lapki zalosnie nie srednio (20-30)
- Cambo banshe jest mocniejsze niz cambo DL (700+ max, pojedynczy cios ostatnio sie chwalil kolega na guild chat 384).
Bardzo wazna sprawa przy banshe:
BLOKER NIE MOZE SIE RUSZAC, jesli banshe pusci nutki a bloker sie ruszy to zbiera z nich 2 razy
- Minimum blokera podniosl bym na 50 lvl (i tak latwo zginac).

Hero:
Blokowalem ze shieldingiem 65, nie bylo tak zle dopuki 2 nie przyszly

BK:
Pojedynczy cios BK to 180, a moze puscic na raz cios z lapy i wlocznie, wiec cambo cos ok 300 minimum (nie zeby to byl problem na 50 lvl )

DL:
Na wiezy to mozna go blokowac na 45 lvl, gdzie kolwiek indziej 50 to minimum.
Ostatnio paladyn co byl ze mna (65 lvl) padl od jednego cambo DL, wiec cambo 800hp to nie mit.

Behemot:
Chyba najbardziej przereklamowany potwor w tibi, mialem okazje blokowac 2 i widzialem jeszcze 2 bloki w wykonaniu Vienio, w sumie na 4 behemoty (pojedynczo)poszly nam 3 UH (lvl 60+ skille ~80 shielding). Do behe strzelal z SD 1 sorc na 107 lvl wtedy chyba.

Warlock:
Rycerze ktozy blokuja Demony boja sie Warlockow, podobno cambo ponad 1000 - jak na razie nie mialem okazji sprawdzic

Demon:
Rycerz na 65 ma 1000+ hp (czyli dosc zeby ustac cambo), a ogolnie ludzie mowia 70+ lvl dla knighta.


@Ilosc UH na block
Proponuje nie podawac tego w poradniku gdyz zalezy to tez od sily grupy i z czego beda walic.
__________________
To juz koniec i nie bedzie wiecej.
Gremlin jest offline   Odpowiedz z Cytatem