Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil
Szacunkowy dmg Orsha :
melee ( grubo powyzej 1400 )
gfb ( sporo, mysle ze pod 900 )
exori ( trudno powiedziec )
poison ( j.w )
Knight zaklada SSA - wystarczy mu 3-4 uhajacych, eq nie potrzebuje. Padnie tylko i wylacznie gdy nie zdazy zmienic amuletu.
Knight zaklada best eq + AoL - przy pierwszym kombosie idzie do piachu chyba ze ma 150+ level. Liczba uhajacych nie ma znaczenia dla szans na przezycie.
To dla tych ktorzy nie zauwazyli roznicy pomiedzy blokowaniem Orsha przez goscia na ~200 ktory padl, i goscia na 105 ktory prawie przezyl.
|
wersja idiot-friendly:
masz full eq [sratatata i AOL'a]
melee ( grubo powyzej 1400 ) > spada o jakies max 300 dmg [ bedac optymista ]
gfb ( sporo, mysle ze pod 900 ) > dmg sie niezmienia
exori ( trudno powiedziec ) > spada o jakies 300 dmg [ bedac optymista ]
poison ( j.w ) > dmg sie niezmienia
podsumowanie = full eq zmniejsza ci dmg o jakies 500-600 punktow [ bedac optymista ]
masz olej w glowie [ k set paczka stoneskinow i might ringow ]
melee ( grubo powyzej 1400 ) > spada o jakies 1000 dmg
gfb ( sporo, mysle ze pod 900 ) > spada o jakies 200-250 dmg
exori ( trudno powiedziec ) > spada o jakies 80-90% wartosci
poison ( j.w ) > spada o jakies 30% wartosci
podsumowanie = olej w glowie zmniejsza ci dmg o jakies 70% wartosci
reszte zostawiam wam do wymózdżenia