Po updacie wprowadzone zostały różdżki (dla magów) i laski (dla druidów), pytanie jednak, które są lepsze?
Zacznimy więc porównanie
Typy obrażeń:
Snakebite rod oraz
Wand of Vortex
Obie różdżki zadają takie same obrażenia i są dostępne dla niskopoziomowych magów i druidów.
Snakebite rod zadaje obrażenia od trucizny, na którą wiele potworów jest odpornych, zaś
Wand of Vortex uderza energią magiczną, na którą niewiele potworów jest odpornych.
Zasięg
Wand of vortex wynosi 3 kratki, co wystarcza do zabicia np. Cyklopa bez obawy o zmiażdżenie czaszki (ach te pięści!)
Z drugiej strony zasięg snakebite rod jest jeszcze większy gdyż wynosi aż 4 kratki, co pozwala niemalże poczuć się jak Paladyn, pamiętaj jednak że węża z tym nie zabijesz.
W kategorii 7 poziomu wygrywa
Wand of Vortex, za spory zasięg i typ obrażeń.
Moonlight rod oraz
Wand of Dragonbreath
Tym razem to Druidzi mają różdżkę uderzającą z energi, zaś magowie różdżkę która pali przeciwników żywcem. Niewiele potworów jest odpornych zarówno na ogień jak i na energię.
Zasięg
Wand of Dragonbreath wynosi kolosalne 4 kratki, co przy przyzwoitych obrażeniach czyni z niej maszynkę do zabijania np. Cyklopów. Niestety,
Moonlight rod posiada mizerny zasięg 2 kratek, co wymaga idealnego wyczucia bądź uciekania na ukos by uniknąć uderzenia, jedyne zastosowanie jakie widzę to krasnoludy bądź krasnoludzcy żołnierze.
W kategorii 13 poziomu wygrywa
Wand of Dragonbreath, za kolosany zasięg i dobry typ obrażeń
Volcanic rod oraz
Wand of plague
Pora na odwrócenie sytuacji, tym razem to magowie dostali różdżkę z małym zasięgiem i złym typem obrażeń, podczas gdy druidzi otrzymali różdżkę z przyzwoitym zasięgiem i dobrym typem obrażeń. Zastosowania
Volcanic rod można mnożyć i mnożyć, zaś
Wand of plague przyda się w zasadzie jedynie na minotaurach, i to zwykłych.
W kategorii 19 poziomu wygrywa
Volcanic rod, za przyzwoity zasięg i dobry typ obrażeń
Quagmire rod oraz
Wand of Cosmic energy
Oj tutaj porównanie będzie trudne, z jednej strony przyzwoity zasięg ale zły typ obrażeń, z drugiej ZEROWY zasięg ale dobry typ obrażeń. Z racji zasięgu, użycie
Wand of Cosmic energy na czymś innym niż Beholder mija się z celem, chyba że lubimy odgłos kości łamanych po uderzeniu obuchem.
Quagmire rod zaś można z powodzeniem wykorzystać w mieście minotaurów, gdyż żaden z występujących tam potworów NIE jest odporny na truciznę.
W kategorii 26 poziomu wygrywa
Quagmire rod, za dobry zasięg
Tempest rod oraz
Wand of Inferno
Ostatni duet przyprawił magów o mdłości "co do... te p... druidy dostały lepszą różdżkę od nas! p... ch... j..." ale czy taka jest prawda?
Zasięg
Tempest roda jest podobnie jak
Wand of Cosmic energy zerowy, zaś
Wand of Inferno posiada zasięg 2 kratek, również nie porażające ale zdecydowanie lepsze niż brak zasięgu.
Z drugiej zaś strony
tempest rod można wykorzystać jako dodatkowe obrażenia na smokach, a np.
Wand of Inferno zabrać ze sobą do miasta minotaurów.
Tutaj już nie będzie werdyktu, odpowiedzie na to w sondzie!
PS. Początkowo chciałem to dać do poradników, jeśli modkom się spodoba to przenieście.