Zobacz pojedynczy post
stary 22-02-2006, 19:02   #30
Ignatius Fireblade
Użytkownik Forum
 
Ignatius Fireblade's Avatar
 
Data dołączenia: 17 05 2005
Lokacja: Nowhere
Wiek: 38

Posty: 562
Stan: Na emeryturze
Domyślny

A co jeśli ktoś chce grać krasnalem palladynem? Słuchajcie. Uważam, że każda rasa powinna mieć dostęp do każdej klasy. A zarazem oferować różne bonusy do konkretnych cech. Jak rozwiązać sprawę ze starymi graczami? Załóżmy, że po zalogowaniu się po raz pierwszy po update'ie, wyskoczy im pewna tabela z dostępnymi rasami, a po dokonaniu wyboru ich postać zostanie szybko "zmodyfikowana"... Proste, prawda?

Jak mógłby wyglądać podział cech w takim wypadku? zakładam, że przedział bonusów zamyka się od -10% do +20%...

Człowiek Rycerz:
Walka wręcz -> +15%
Magia -> -5%

Człowiek Palladyn:
Walka na dystans -> +15%
Walka wręcz -> -5%

Człowiek Druid/Mag:
Magia -> +15%
Walka wręcz/na dystans -> -5%

Elf Rycerz:
Walka wręcz -> +10%
Magia -> 0%

Elf Palladyn:
Walka na dystans -> +20%
Walka wręcz -> -10%

Elf Druid/Mag:
Magia -> +20%
Walka wręcz/na dystans -> -10%

Krasnolud Rycerz:
Walka wręcz -> +20%
Magia -> -10%

Krasnolud Palladyn:
Walka na dystans -> +10%
Walka wręcz -> 0%

Krasnolud Druid/Mag:
Magia -> +10%
Walka wrecz/na dystans -> -5%

I tak dalej. Oczywiscie chodzi mi tu o bonusy i kary w procentowym przyroście danych umiejętności. Co o tym sądzicie?
__________________
Gdy rozum śpi, budzą się upiory.
Goya
Ignatius Fireblade jest offline   Odpowiedz z Cytatem