Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Hiey
Ja bym wybrał inna, Chucka Norrisa.
|
You advanced in roundhouse kicking.
Co do dawania jakichś bonusów do szybkości przyrostu skilli, magic levelu, prędkości poruszania etc. dla różnych ras, to jestem przeciw. Stwarzałoby to sytuacje, w których gracze, którzy już wybrali jakąś profesję byliby praktycznie zmuszeni do wyboru rasy, która do niej najbardziej pasuje (np. paladyn musiałby wybrać elfa). Dlatego bonusy dawane każdej z ras powinny być w miarę tak samo korzystne niezależnie od tego, czy się gra rycerzem, magiem itd. Na przykład drowy otrzymałyby zdolność widzenia w ciemności, niziołki - dodatkową umiejętność unikania ciosów, krasnoludy - częściową odporność na magię i tak dalej. W ten sposób nikt nie czułby się pokrzywdzony i każdy mógłby wybrać rasę, którą najbardziej lubi. Poza tym w obrębie każdej z nich byłyby dzięki temu różne profesje, bo w przeciwnym wypadku krasnolud zawsze byłby knightem, elf - paladynem etc.