Z góry wiadomo, że ten pomysł nie wypali, ale zabawić się można ;] Nie wypaliloby to z kilku powodow chociazby z odpornosci potworkow. Mag Ognia nie zabilby dragona...
Każda z profesji zadawałaby by obrażenia i miałaby jedną dodatkową umiejętność
Mag Ognia:
Podpalał by wroga co zadawałoby mu obrażenia także po ataku. Przywoływałby żywiołaki ognia.
Czary wybrane z już istniejących:
Fire Field
Fireball
Great Fireball
Soulfire
Flame Strike
Fire Wave
Fire Wall
Fire Bomb
Mag Wody:
Jego czary miałyby za zadanie osłabienie przeciwnika. Mogłbyby naprzykład uszkadzać pancerz. Przywoływałby żywiołaki wody.
Mag Lodu:
Potężne czary spowalniające. Przywoływałby żywiołaki lodu.
Iluzjonista:
Potrafi tworzyć swoje lustrzane odbicie. Sieje zamęt w umyśle przeciwnika. Moze sprawić by ciało wroga odmawiało posłuszeństwa umysłowi.
Nekromanta:
Przyzywa potwory ciemności (Demony - nie te tibijskie ofkoz

, Biesy itd.). Potrafi odebrać część życia uczestnikom party i uzupełnić w ten sposób swoje.
Pan Zniszczenia:
Specjalista od eksplozji. Potrafiłby ogłuszać wrogów.
Czary wybrane z już istniejących:
Force strike
Explosion
Ultimate Explosion
Druid:
Mag powiązany z naturą. Potrafiłby spętać wroga uniemożliwiając mu ruch. Przyzywałby żywiołaki ziemi. Władałby mocą ziemi.
Czary wybrane z już istniejących:
Wild Growth
Poison Field
Antidote Rune
Envenom
Poison Bomb
Poison Wall
Poison Storm
Mag Powietrza
Wzniecałby wichury i inne wiatry. Przywoływałby żywiołaki powietrza.
Władca zwierząt:
Posiadałby instynkt zwierzęcy. Wyczuwałby ich bliskość i przejmował je zdobywając ich zaufanie.
Czary wybrane z istniejących:
Chameleon
Convince Creature
Władca piorunów:
Mag posługujący się energią.
Czary wybrane z już istniejących:
Energy Strike
Light Magic Missile
Heavy Magic Missile
Energy field
Energy Bomb
Energy Wave
Energy Beam
Great Energy Beam
Energy Wall
Każda profesja posiadałaby oczywiście zestaw podstawowych czarów jak światło czy spontaniczne leczenie.