Zobacz pojedynczy post
stary 05-03-2006, 00:58   #22
Caer
Użytkownik Forum
 
Caer's Avatar
 
Data dołączenia: 15 01 2005
Lokacja: Łódź

Posty: 967
Caer ma numer GG 6319946
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ghost Nieudany
The Movies miało pozwolić na DOWOLNĄ kreację KAŻDEGO filmu bez ŻADNYCH OGRANICZEŃ. A w rzeczywistości, to buduje się w tej grze scenografię, domek dla scenarzysty i studio PR, po czym przeciąga się podobne do siebie ludziki na odpowiednie miejsca. Fascynujące.
A jednak nie grałeś w to Gdybyś grał, to byś wiedział, że na poźniejszym etapie możesz pisać własne scenariusze, czyli tworzyć własne filmy od podstaw.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ghost
O rewolucyjności The Sims za to bym się kłócił, bo zabawę z serii "zostań człowiekiem i zrób sobie z niego tamagotchi" mieliśmy już w Robinson's Requiem i Deus.
Bardzo możliwe, w życiu tych gier na oczy nie widziałem

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ghost
B&W miało pozwolić na kreowanie własnych światów, religii, awatarów, oddzielanie dobra od zła, jak w Biblii.
Nie do końca masz rację. W B&W możesz wybrać czy jesteś zły czy dobry, co wpływa na otaczający świat. Jest to kreowanie świata, czyż nie? Tak samo z religią, możesz być brutalnym bogiem zabijającym swoich poddanych w ofierze, a także "wspaniałym pasterzem" jeśli tego chcesz. W ten sposób właśnie wpływasz na religię, świat, ludzi.

Btw. chyba wszystkie gry przed premierą są "rewolucyjne"
__________________
Follower of the Flying Spaghetti Monster.
Proud Pastafari.
Caer jest offline   Odpowiedz z Cytatem