Tutaj, tez sie pojawia problem odpowiedzialnosci CipSoftu za bledne decyzjie.
Bana/warrninga bardzo latwo dostac, ale trudno jest udowodnic, ze dostalo sie go nieslusznie (wogle nielogiczne to jest - to na graczu spoczywa ciezar udowodnienia tego. troche to system sredniowieczny - dowodzenie rzeczy negatywnych - co juz sam w sobie jest chore, rzeczy negatywnych nie mozna udowadniac lub jest to bardzo ciezkie i na calym swiecie dopuszczone w bardzo szczegolnych przypadkach).
Przez to ze jakis Pan z CipSoftu bez doglebnego sprawdzenia sprawy rozdaje roznego rodzaju bonusy (czyt. bany), ja ponosze konsekwencje a tamten osobnik X premie.
Teraz musze pisac jakies complainy, wysylac maile, spamowac forum GM, zeby ktos przyznal sie do bledu - choc jesli bana dostalo sie od GM, to po dobrym compleinie najczesciej zalatwi sie sprawe. Jesli ban/warning pochodzi od Customer Center, to jest to praktycznie niemozliwe do osiagniecia - osoby tam pracujace chyba naprawde uwazaja sie za nieomylnych "GODow"
__________________
"Największym podstępem szatana jest wmówienie ludziom, że nie istnieje."
C.P. Baudelaire
|