Zobacz pojedynczy post
stary 24-06-2004, 18:22   #38
Taerom
Guest
 

Posty: n/a
Domy¶lny


~Paladyn~
Plusy+
- walczy na dystans i z ciezkich walk moze wyjsc bez szfanku.
-szybciej mu leci mlvl i ma wiecej potrzebnych czarow.
-na nizszym lvl moze chodzic na takie monstery ze knight moze jedynie pomazyc.
-Palek sie nienudzi tak latwo jak rycek.
-Skile 80+ i lvl 50+ i palem rzadzisz z ekip± mozesz isc na demonki.

Minusy-
-Uczciwi trenuja trudniej poniewarz trzeba podnosci speary (lamerzy uzywaja macro).
-Samemu tylko otwarte przestrzenie ewentulanie duzo miejsca.
-Potwory napazajace ostro na dystans, dla palów nie oplacalny przeciwnik, tylko z blokerem moze sie na nie wybrac.
-wolniej zarabia bo musi kupowac bolty (nawet jak jestes pacc nie oplaca ci sie robic boltow)






~Rycerz~

Plusy+
-Nieboli ręka od treningu
-Wydaje malo kaski na czary.
-szybciej zarabia
-wkoncu bez blokera nie bylo by powaznych huntow

Minusy-
-Wiele potworow ktore palek moze z solowac na low lvl knight tylko onich moze pomazyc
-Traci wiecej uhow niz pal poniewarz bierze all na klatke.
-Na lvl ponizej 40 nudno knightem expowanie jest monotonne.
-wolno leci mlvl malo czarow.
  Odpowiedz z Cytatem