Co prawda, istnieje temat o pierwszych grafikach, lecz animacje to troche inna para kaloszow... dam wam kilka rad na moim przykladzie :3.
1-plynnosc animacji-chyba wszyscy wiemy o co chodzi... trzeba dobrac odpowiednia czestotliwosc wyswietlania klatek animacji.. a niektore przyspieszyc a inne na chwile zatrzymac.
2-zapetlanie-jezeli chcemy by animacja sie zapetlala musimy ja zrobic z sensem czyli by byla naturalna kontynuacja akcji... chyba ze w zamysle mamy powtarzanie pewnej czynnosci (np chcemy pokazac animacje ataku, badz zrobic "gif story".. Takze jezeli chcemy zapetlac, i mamy kilka obiektow, to musimy dobrze wyliczyc kiedy bedzie moment kluczowy tak aby nagle przy powtorzeniu wolniejszy element nie przeskakiwal na start.
to byly by takie dwie moje rady.. teraz pokaze moje animacje :3
http://pix.art.pl/galeria.php?go=1121
http://pix.art.pl/galeria.php?go=1141
http://pix.art.pl/galeria.php?go=1821
http://pix.art.pl/galeria.php?go=2079
http://pix.art.pl/galeria.php?go=2346
http://pix.art.pl/galeria.php?go=2492
http://pix.art.pl/galeria.php?go=2817
od pierwszego do ostatniego
duzo roboty, ale czasami wychodza naprawde ladne rzeczy :3