no ta w tibi to powinni nazwać łowca albo thief a nie paladin... z paladyna to on ma tylko czary (no nie do końca) i shielding
mogli by zrobić podział profesji np
1rookgaard no vocation jak wychodzisz to możesz wybrać jedna z dwuch dróg
zostać magiem albo wojownikiem
2 wojownik (rośnie mu nieco szybciej dist i meele niz na rooku) albo mag (ma
podstawowe czary dla sorca i druida np fire fieldy, explo)
3 wojownik> możesz wybrać rycerza albo łowce (postać waląca na dist)
mag> możesz zostać wizardem albo priestem (dostawało by sie te profesje w gildiach albo u krula)
4 wybierasz kolejną drogę- dobro albo zło
możesz zostać paladynem ninja druidem albo sorcerem jesli wybierzesz dobro
jeśli pujdziesz za złem (a pewnie pujdziesz i będziesz pkował

) to zależnie od profesji możesz zostać: nekromantą, warlockiem, rangerem, berserkerem
możesz też nie iść za żadną z tych dróg i dostać promocje na royal hunter elite knight high priest elder wizard

wtedy będzie się mana i życie szybciej odnawiać, jednak aby używać czarów specjalnych (np exori dla berserkera) trza wybrać
dla knighta to by było paladyn ( rośnie szybciej shielding ale meele wolniej dochodzi exura vita i czary defensywne np "avatar of gods" (czy jak tam chcecie) podwyższający shielding o 10 i zwiekszający regeneracje hp na minute) albo berserker (ma ofensywne czary np exori albo takie coś jak exori ale zrzera 1 many na lev i bije kratke przed tobą, fury (podwyższa meele na minute o 10-15 i zabiera 5many na lev-czyli trza być na full mana) rośnie szybciej meele ale wolniej shielding
dla łowcy-ninja (rośnie shielding jak knightowi i dist\meele średnio szybko, możesz przyzywać throwing knify\starsy\kamyki czarami, masz średnie czary)
i ranger (rośnie ci szybko dist ale shielding nieco lepiej niż magom magic lev powoli, możesz przyzywać power arrowy\ power bolty wszystkie strzały, i takie zapalające też (że jak cie trafi do dostajesz 5-20 obrażeń od ognia niezależnie od mlvca tego kto strzela)
priest- może zostać nekromantą (20% mniej many niż zwykle zabiera przyzywanie nieumarłych stworków i może mieć max 3 na raz, może rzucać poison storm za 500many może ożywić martwe stworki (tylko te co da sie sumonować) za 40% many jaką potrzeba na sumonowanie, może robić ihy i rzucać czary wspulne dla druida i sorca)
albo może zostać druidem i robić uhy mass healing itd czyli bez zmian ale zamiast poison storm-thunder storm (zrzerający 800many) czyli energetyczny odpowiednik ue z obrażeniami równymi 75-100% tych z ue
wizard może zostać sorcerem (bez większych zmian ale zamiast ultimate explosion rzuca fire storm (ogniste UE) za 800many może robić sd i death missile (sd z 5 strzałami, obrażenia jak hmm)
może też iść za cięmną stroną mocy i zostać warlockiem (może rzucać UE, produkować energy ball i great energy ball (energetyczne odpowiedniki fire balli) może też robić hmmy co mają 10 strzałów 2strzałowe sd,4 strzałowe gfb, jednak taka runa potrzebuje 3 razy tyle many co podstawowa a ma 2x tyle strzałów
5 potem możesz dostać promocje na wyższe stanowisko co zwiększy regeneracje many i hp (wcześniejsze promocje nie zwiększają a jedynie dochodzą nowe czary i umiejętności) i wygląda to tak
Elite berserker Holy paladin Elite Ranger Master ninja Elder druid
Master necromancer Master sorcerer Elder warlock
co o tym sądzicie?