co do Spellhowlera - wcale nie taki b.wolny, gdyż to jednak od robe seta zależy z jaką prędkością rzuca zaklęcia

jest czymś w rodzaju bazooki - raz a dobrze

i na party świetnie się sprawdza dzięki przywracaniu many - gdy inni już siedzą z powodu jej braku, on nadal ją ma i jest przydatny
ma bardzo dobre zaklęcie na pvp - silent => mag, w którego ono trafi jest już skazany na zagładę
Nekromanta ma tę wadę, że potrzebuje na wszystkie swe ataki cursed bone - granie tą postacią bez kości już nie jest graniem, po prostu bez nich się grać nie da
pominąłeś w swej rozpisce sporo klas - jak bufferów elfich i ludzkich oraz summonerów.. no i krasnoludy, które od biedy, jak nie ma tanka mogą za niego robić
Krasnoludy posiadają dość silne ataki na wiele mobków na raz no i mają najmniejsze problemy z kasą

ta je lubi
grając nimi na pewno na biedę nie bedzie się cierpieć, jeśli się gra nimi umiejętnie
ulubionym bufferem dla magów jest Shillien Elder - i niezastąpiony empower - zaklęcie po prostu ubóstwiane, które dodaje b. dużo m.ataku
żadne dobre party nie obejdzie się też bez healera, jego mass heal oraz wszystkich tych wspaniałych zaklęć, no i przy rezie zwraca sporo ze straconego expa
bufferzy też są rozchwytywani - zależnie od rasy zależne klasy wolą je
choć granie healerem lub bufferem niewielu może przypaść do gustu, gdyż bez party na wyższym lvl'u expienie jest dla nich praktycznie nie możliwe
można by tu jeszcze omówić łuczników - ale aż tak dużo sama o nich nie wiem - oprócz tego, że jest to jeden z niezawodnych środków unieszkodliwiania magów
każda profesja jest dobra - tu chodzi raczej czego gracz oczekuje, na co zwraca uwagę i co mu osobiście najbardziej będzie pasować
d.Taube