Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin
Przeczytaj umowe licencyjna w Tibii (albo dowolnej innej grze online), bedzie tam pisalo ze autozy/admini gry maja prawo monitorowac wszelka komunikacje na dowolnych kanalach w grze.
|
Oj, i tutaj błądzik się wkradł... Otóż CipSoft nie ma możliwości tudzież prawa obserwować ani dołączać się do kanałów prywatnych chyba że ktoś z reprezentantów CipSoftu (gamemaster) zostanie doń zaproszony. Zaproszenie to może zostać wysłane tylko i wyłącznie przez hosta kanału, nikt nie może się "wkraść" bez zaproszenia.
Jeśli chodzi o in-game statement control, widzę że mało kto rozumie na jakiej zasadzie to ma działać. Otóż gdy tylko zostanie wprowadzony update techniczny ostatnie kilka minut tego co jest powiedziane w którymkolwiek z kanałów publicznych zostanie zakodowane na specjalnie do tego celu stworzonym serwerze. Dzięki temu senior tutor będzie w stanie wysłać report zawierający zakodowaną wypowiedź gracza wprost do Customer Support, bez możliwości zmiany jej treści. Następnie CS zależnie od sluszności reportu zaaprobuje go bądź nie (zupełnie jak to się dzieje z namelockami).
Podsumowująć:
To co zostanie powiedziane na default, private message channel, private chat channel oraz guild chat nie jest kodowane tak więc nie ma możliwości dla senior tutora aby wysłać report.Jedyne kodowane kanały rozmów to the publiczne, czyli: Game-Chat, RL-Chat, Trade oraz Help.