Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Duch Niespokojny
Kiedy będziesz miał 100 lvl, to knight na 50 cię nawet nie dogoni. Ale nawet pomijając ten fakt - knight wali stosunkowo słabo nawet z wysokim lvl, skillami i dobrą bronią. O to, że zabije cię dwoma ciosami możesz się więc nie martwić. Obroną sorcerera jest jego szybkość (czar strong haste), siła czarów leczących, w razie potrzeby czar magic shield i... jego siła ataku. Po prostu, jeżeli walczysz z kimś, kogo jesteś w stanie zabić, to oczywiście wykańczasz go, jeżeli nie jesteś w stanie tego zrobisz - zwiewasz rzucając Utani Gran Hur i Utamo Vita.
|
Biorąc pod uwagę to, że Strong Haste (Utani Gran Hur) jest dostępny tylko dla PACC mi pozostają tylko czary leczące...

. A co miałeś na myśli => i... jego siła ataku?
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Duch Niespokojny
Tarcza i shielding nie wpływają w ogóle na obrażenia magiczne, jedynie zbroja wpływa na obrażenia fizyczne takie jak te zadawane przez sd, explosion, burst arrows i ultimate explosion.
|
Rozumiem, że tarcza (shield), zbroja (armor), hełm (hemlet), nogawice i buty oraz skille (shielding) w ogóle nie wpływają na siłę obrażeń magicznych, a więc taki sobie knight z 100 lvl 80/80 + z najlepszą zbroją i knight 8 lvl z studded armorem dostaną takie same obrażenia magiczne (np. od różdzki Wand of Vortex) od sorcera (50 lvl, 50 mlvl) ??? (oczywiście pomijając fakt, że obrażenia z różdżek są zadawanie losowo i że knights nie używają żadnych amuletów i ringów).
A wielkość obrażeń fizycznych jakie zadamy przeciwnikowi zależy od naszych skilli (np. jeśli posługujemy się swordem to od Sword Fighting), parametrów używanego właśnie sworda (Atak) oraz od Shieldingu przeciwnika i od jego zbroji, helmu, nogawic, tarczy..itd i od parametrów broni (Obrona) itd. ???
Jeśli rzucimy na przeciwnika czar, który zadaje obrażenia fizyczne, wtedy wielkość obrażeń (fizycznych) zależą od tego co powyżej ^??

...Ależ to skomplikowane...
