ciekawa teoria
awans w mlvl jakos tak dziwnie jest podany,
zgonie z danymi podanymi w tej teorii
gdyby istnial czar ktory wymagalby spalenia 39 pkt many
i gdybysmy na 0 mlvl uzyli go 20 razy to do mlvl liczylo by sie tylko 20 pkt z kazdego uzycia czaru
czyli zamiast 780 pkt many do osiagniecia mlvl zostalo by wziete pod uwage tylko 400, troche to dziwne
nie sprawdzalem czy tak jest rzeczywiscie ale moze kiedys robie test do 1 mlvl
jesli rzeczywiscie tak jest to dobra rada - uzywac tylko czarow ktore maja parzysta liczbe dziesiatek many (20, 40, 60, 80 ... itd)
odnosnie dista
tutaj jestem sklonny sie zgodzic z autorem
sam zauwazylem ze trening na 45 zajmuje wiecej czasu niz expowanie na awans 46 w discie
male zastrzezenie co do stwierdzenia ze nie ma stalej liczby do awansu
wydaje mi sie ze jest stala wartosc tylko zalezna od ilosci trafien - nietrafien
kalkulatory podaja zapewne ilosc maksymalna w przypadku kiedy wszystkie hity sa liczone jako chmurki
i dlatego czas treningu moglby sie roznic
i tlumaczylo by to takze dlaczego po takim samym czasie treningu pall ma wyzszy skill dista niz knight w zwarciu
i mozna by takze pokusic sie o stwierdzenie ze lepiej expowac niz trenowac pallem bo czas awansu moze sie roznic ok 20 - 30% a ile expa wtedy zdobyc mozna
|