Chor - wioska lizardow to wogole miejsce z leksza hardcorowe. Tyczy sie to kazdej profesji. Expilem tam kilka razy. Solo jak i w teamie, a wrazenia mam mieszane. Osobiscie polecalbym inne expowiska.
Potworów tam duzo, w grupach , czasem bardzo duzych. Teren jest dosc niewygodny i utrudniajacy poruszanie sie a tym samym sciganie sentineli, ktore jak to strzelajace stworki uciekaja jak tylko sie do nich podejdzie. Zdarza sie ze scigajac jednego zapedzamy sie zbyt daleko i trzeba wtedy z gfb rozwalac cale hordy lizardow.
W samej wiosce jest juz naprawde HC. Nie dosc ze ilosciowo jest ich tyle co dworcow, to jeszcze jest tam bardzo szybki resp. Przez co latwo utknac i zostac okrazonym.
Sentinele i templary nie sa mocne,lecz w duzej liczbie potrafia niezle dac w kosc, zwlaszcza ze przy duzej ilosci HP i templarow trzeba sie czasem napocic by przebic sie z okrazenia. Problem jednak sprawiaja magowie - snakecharmer'y. Lecza sie bardzo szybko, czesto z reda na full hp za jednym zamachem. Poza tym blokuja droga kobrami i bija z poisona na dystans, srednio 60-100hp. Przy 2 takich i kilku innych lizardach latwo pasc.
Osobiscie lizardy polecalbym bic w ekipie, bloker z duza iloscia hp - skile mniej wazne, dobry armor i tarcza to podstawa. Do tego sorc - drut z duzym zapasem gfb plus jakis pally do szybszej eliminacji snakecharmerow.
Dla ek, solo - to z 80lvl, dobre slile jesli sie nie chce miec zbyt duzego UH waste, GS lub DL i ze 3-4bp gfb w zapasie. Wtedy exp nawet calkiem calkiem.
Na swiatach non-pvp mozna tam expic solo - sorc drut, nalepiej z 2 sumonami DS+ fe lub fd.
Lot sredni, duzo zalezy od szczescia, ale czasem sie trafiaja fajne itemki.
I to by bylo na tyle.
|