Ściągnijcie patha 1.1 do heroes V, przyśpiesza on działanie gry, poprawiono kod źródłowy i nareszcie chodzi na starszych kartach. Polecam wam również kilka modów, które znajdziecie
tutaj:
- Black Knight: zamienia jednostki w zamku nekromanty z duchów na Czarnych Rycerzy, których brakuje w V
- Gargoyles: Zmienia wygląd gargulców, nareszcie !
- Tooltip Sound Mod: podczas gry jak najedziesz na jakiś budynek czy cuś to nie ma dźwięku, przyśpiesza gre
- Sev.Mod: Gdy klikamy prawym przyciskiem na wrogą jednostkę wroga na mapie przygody, pokazuje nam ile tam jest jednostek (np. Few 1-4 itd.) Bardzo przydatne
- WaitLoadButtons: szczerze mówiąc nie potrzebne
- TreeAnt to Treant Mod: zmienia pinokiowatego drzewca na lepszy model...lala
- Devil Mod: zwiększa prędkość jednostek z zamku inferno, Diabeł do 9 i Arcydiabeł do 10 (tak jak to było w 3)
- CpuNoCheat Mod!: gry grasz na wyższych poziomach trudności, komputer wpisuje kody w skrypcie (tak dosłownie!) i zawsze jest silniejszy od ciebie, ten mod eleminuje wpisywanie kodow przez komputer
- Cleric Mod: Zmienia wygląd Inkwizytora w zamku Heaven (nareszcie nie będzie miał tego głupiego hełmu, jak twierdzi 99,9% graczy)
Poradnik Lamera:
Mody są spakowane winrarem, nie wypakowujemy ich ! Cały spakowany plik przenosimy do katalogu ....\Heroes of Might and Magic V\Data\. I co teraz ? Zmieniamy rozszerzenie ******, na *.pak. I wszystko gra !
Aaa, byłbym zapomniał,
tutaj znajdziecie
PEŁNE SPOLSZCZENIE !!!