Cytuj:
Oryginalnie napisane przez koloda
Postacie w tibi i przedmioty ( prócz mieczy tarcz i tak dalej) są pod odpowiednim nachyleniu pyzatym potwory w tibi patrzą na wprost a ich główny punkt jest zawsze w prawym dolnym rogu, czyli tam gdzie jego nogi powinny być. U ciebie wszystko jest źle twój potworek stoi pot złym kontem nie patrzy w stronę, w która idzie i nie stoi nam gdzie trzeba Mikuku popraw to a będzie dobre. Tak wogule jak wam się podoba mój rihos  tak myślę żeby zrobić jeszcze jedna prace …
PS.. a zapomialem dodać ze format to jedna kratka 32 x 32 ( np. monk),2 kratki 32 x 32 ( np. orc rider)(wszystkie ratki razem 32 x 64) lub 4 kratki po 32 x 32 ( np. demon)( wszystkie kratki razem 64x64)
A tu link do mojego stworak…

|
Skoro już podchodzimy od strony bardziej "pro", to muszę Ci powiedzieć, że Twoj stworek też nie jest ok. Perspektywa w "dół" i "prawo" jest ok, ale "góra" i "lewo" do bani. W poprawnych gfx'ach "prawo" jest to tylko obrócony/przerzucony "dół", a "lewo" z kolei to obrócona/przerzucona "góra". U Ciebie jednak wszystkie perspektywy wzorowane są na jednej, a to duży błąd.

W tej drugiej perspektywie widoczny powinien być tyłek, a twarz nie. Chyba kumasz o co mi chodzi...