Zobacz pojedynczy post
stary 14-06-2006, 14:29   #501
koloda
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 07 07 2005
Lokacja: Płock

Posty: 30
Stan: Aktywny gracz
Imię: Thard Kred
Profesja: Elite Knight
Świat: Shanera
Poziom: 54
Skille: 70/70
Poziom mag.: 5
Domyślny gz

Teraz jest juz lepjej i fajnie to wyglada chodz nie widze tego potworka w tibi i zastanawiam sie jak on bedzie sie poruszal skoro kleczy .. ale rub dalej pewnie efekt finalny bedzie dobry

A tak wogule zauwazylem cos ...

Cytuj:
Skoro już podchodzimy od strony bardziej "pro", to muszę Ci powiedzieć, że Twoj stworek też nie jest ok. Perspektywa w "dół" i "prawo" jest ok, ale "góra" i "lewo" do bani. W poprawnych gfx'ach "prawo" jest to tylko obrócony/przerzucony "dół", a "lewo" z kolei to obrócona/przerzucona "góra". U Ciebie jednak wszystkie perspektywy wzorowane są na jednej, a to duży błąd.
Tylko że mój potworek ma wysunieto głowe nawet patrzac do przodu musi miec ja wysunieta dla przykładu krokodyl tez ma wysunietą głowe i gdy idzie do góry jego sprit jest podobny gdy idzie w dół
Wiec nie wiem zabardzo jakbym miał to zmienic prosze o podpowiedzi...

@down
PEWNIE Z żADNYM

Ostatnio edytowany przez koloda - 14-06-2006 o 15:22.
koloda jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.