Ja bym to ujął tak. Hity Knighta niby są mocniejsze ale tylko w teorii

Knight znakomicie atakuje ale jako 3 czyli przebijający shielding natomiast dla Paladyna nie robi to większej różnicy. Knight może ma większe hity od Paladyna ale średnia z hitów wychodzi podobna a nawet IMO z lekkim przechyłem w strone Pala bo chyba nikt nie będzie się kłucił że Paladynowi hity wchodzą znacznie częściej niż Knightowi i u Pala są to częściej hity z górnej granicy. Co do tej granicy skilla ktoś tu na forum już mówił że od ~70 nie zmienia się zbytnio dmg ale zmienia się częstotliwość trafień z górnej granicy. No i niewątpliwą zaleta jest atak Paladyna z dystansu bo nawet na niższych lvlach może chodzić na niebzpieczne ale wolne potwory no i Pal ma chyba najłatwiejszy sposób ataku bo tylko zaznaczy wroga i martwi się tylko o Uhanie siebie.
@UP
Troszke przesadził ja na skillu 50 w solda max hita miałem 80 ale załatwiłem ich za mało żeby to był naprawde max hit

Ale u Pala naprawde można się czasem zdziwić jakie hity wchodzą.