Zobacz pojedynczy post
stary 26-06-2006, 12:26   #42
Nephar
Użytkownik Forum
 
Nephar's Avatar
 
Data dołączenia: 19 06 2006

Posty: 75
Domyślny

Ja bym to ujął tak. Hity Knighta niby są mocniejsze ale tylko w teorii Knight znakomicie atakuje ale jako 3 czyli przebijający shielding natomiast dla Paladyna nie robi to większej różnicy. Knight może ma większe hity od Paladyna ale średnia z hitów wychodzi podobna a nawet IMO z lekkim przechyłem w strone Pala bo chyba nikt nie będzie się kłucił że Paladynowi hity wchodzą znacznie częściej niż Knightowi i u Pala są to częściej hity z górnej granicy. Co do tej granicy skilla ktoś tu na forum już mówił że od ~70 nie zmienia się zbytnio dmg ale zmienia się częstotliwość trafień z górnej granicy. No i niewątpliwą zaleta jest atak Paladyna z dystansu bo nawet na niższych lvlach może chodzić na niebzpieczne ale wolne potwory no i Pal ma chyba najłatwiejszy sposób ataku bo tylko zaznaczy wroga i martwi się tylko o Uhanie siebie.

@UP
Troszke przesadził ja na skillu 50 w solda max hita miałem 80 ale załatwiłem ich za mało żeby to był naprawde max hit Ale u Pala naprawde można się czasem zdziwić jakie hity wchodzą.

Ostatnio edytowany przez Nephar - 26-06-2006 o 12:29.
Nephar jest offline   Odpowiedz z Cytatem