Temat: Nowe potwory
Zobacz pojedynczy post
stary 13-07-2006, 12:45   #90
Fenrir Alasthor
Użytkownik forum
 
Fenrir Alasthor's Avatar
 
Data dołączenia: 20 04 2006
Lokacja: Kraków
Wiek: 36

Posty: 10
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Guardia
Poziom: 47
Skille: 79/60
Poziom mag.: 16
Domyślny

Hmmm niektore potworki faktycznie troche nie tego, ale niektore bardzo fajne - najbardziej podobaja mi sie "płaszczyk", to fioletowe z mackami (nie moge sie doczekac jak zatopie w tym moje bolty ), żolwie tez bardzo fajne (zwlaszcza kolczasty), ropucha duza moze byc - ale to niebieskie, to bez komentarza Kraby faktycznie troche zerzniete z gsow i za bardzo splaszczone jakies, kojarza mi sie z Mario Bros ^^ Slaby jest screen z ta "sala tortur" z monkami i ghoulem, te czarne ludziki w strojach pacc wygladaja jak podroba nekroli (mam nadzieje ze to nie bedzie ich nowy wyglad!). A to z niebieska glowa i klami, to wyglada jak taki stworek z X-Mena xD Co do mozliwosci tych potworkow, mysle, ze zielone grubasne jaszczury beda robily cos w stylu "bubble wave" hydry i pewnie slabe melee, fioletowe wygladaja na krewnych beholderow wiec pewnie tez beda strzelaly czyms. Ci undead piraci pewnie ssanie zycia, jakies ataki z dystansu i odporne na obrazenia fizyczne moze (zwlaszcza plaszcz). A katapulty jezeli beda dzialaly, to pewnie jak magic throwery. No i mam nadzieje, ze tym razem ulepsza palka troche a nie znowu jak ostatnio zjada. Moze jakies pistolety by dodali, i obrazenia zalezne od dista :>
Fenrir Alasthor jest offline