Wszystkich postów nie czytałem bo mi się nie chciało, ale:
1. Wymagania wzrosna minimalnie (o kilkanascie mHz procesora i moze z 1-2MB RAM-u), ale w zasadzie 99,999% użytkowników tego nawet nie odczuje bo komputery o wymaganiach tibii są juz od dawna NIEPRODUKOWANE (!) . Praktycznie wspomniany procent userów ma komputery znacznie przewyższające wymagania klienta więc z muzyką nie będzie najmniejszego problemu.
2. Objętość klienta wcale nie musi tak drastycznie wzrosnąć. Słyszałem juz nawet opinie (poza forum), że podobno będzie to zajmowało 100MB, a nawet calą płytkę. LUDZIE !!! Co to za pierdoły ??? Przeciez nikt nie będzie dawał Hi-End-owych dźwięków do gry, której klimat tworzy sama rozgrywka (bo grafika jest słaba ale w tym właśnie tkwi potęga. W wyobraźni!). Można przecież stworzyć dobre dźwięki i je przerobić na 8-bitówki (albo 16). Ważne żeby były ciekawe i urozmaicone a nie super krystaliczne Dolby Digital i EAX.
ile razy spotyka się, że jednemu zdarzeniu przyporządkowanych jest 5 i więcej dzwięków, więc nie bójcie się, że expienie na dwarfach się wam znudzi.
3. Co do muzyki - to gorsza sprawa. O ile "odgłosy" monsterków słyszymy prz bliższych spotkaniach, o tyle muzyka leci cały czas. Ale jaki problem wmontować mp3player (kilkadziesiąt kb). Jakby się Cip-soft postarał to mogliby uwzględnić takie fanaberie jak odgrywanie różnych zestawów plików w różnym krajobrazie. Np: Folda - śnieg, to ktoś sobie zażyczy dajmy na to Ere, Jak wejdzie do lasu (czy ogólnie biorąc Mainland poziom zerowy) to leci sountrack z LotR-a, a jakidziemy na dwarfy to player przełącza na Ramstein czy Prodigy. W ten sposób każdy będzie miał taką muzyke jaką będzie chciał. Wymagania tez nadmiernie nie wzrosną a za to ile radochy będzie...
4. Lagów ABSOLUTNIE nie będzie więcej. Do kompa przekazywane są informacje z widzianego przez gracza ekranu jak i z bliższej lub dalszej okolicy. Jak inaczej wiedzielibyśmy co krzyczy ktos przy depo samemu będąc jeszcze tuż za bramą miasta? A np. na informację, że np: wolf-dead przesłaną do naszego kompa puki co klient reaguje wyswietleniem ilosci zadanych ostatnio ran, dodaniem expa do naszej puli i zmianą grafiki wilka. Przy dzwiekach doszloby do tego polecenie odegrania pliku dzwiekowego smierci wilka (albo losowego dzwieku z ilustam zarezerwowanych dla smierci wilka). to obciąży jedynie nasz komputer(bardzo nieznacznie) a nie łącza!!!
Pozdrawiam.
|