Zobacz pojedynczy post
stary 17-07-2006, 20:01   #200
Zummer
Użytkownik Forum
 
Zummer's Avatar
 
Data dołączenia: 04 01 2006
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 33

Posty: 442
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Icearahor
Profesja: Druid
Świat: Galana
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
Któż z nas nie denerwował się, gdy ktoś obcy okradał ciała zabitych przez nas z wielkim trudem potworów? Teraz to już historia! Od teraz jedynie postać, która zadała potworowi najwięcej obrażeń może zebrać przedmioty z zabitego potwora przez 10 sekund po jego zabiciu. Przez ten czas nie będzie także można ruszyć zabitego potwora.
"Brawo CipSoft "
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
Oprócz tego wszyscy gracze znajdą w okienku ze skillami nowy element pokazujący ich zmęczenie. Licznik ten wskazuje, kiedy nasz bohater będzie zbyt zmęczony, by móc móc dalej zdobywać doświadczenie w czasie polowania. Postać może polować jedynie przez 56 godzin nim przestanie zdobywać doświadczenie. Ponadto przez ostatnie 14 godzin tego czasu zdobywać będziemy jedynie połowę doświadczenia. Poziom zmęczenia będzie malał, gdy postać będzie wylogowana. Za każde dwie minuty wylogowania będziemy mogli kolejną minutę poświęcić na expienie. Trzeba zaznaczyć, że zmęczenie dotyczy się jedynie czasu prawdziwego polowania. Postaci, które po prostu trenują lub robię runy nie męczą się. Ma to na celu zmniejszenie ilości osób dzielących konta, by zdobyć przewagę nad uczciwymi graczami.
Hahaha, "wyrok" dla high leveli
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
Czyżby CIPowie czytali naszego prima aprilisowego newsa?
Pewnie że przeczytał ;p
Jedynie co mnie martwi to celowanie z run za pomocą battle listy, ktoś z praktycznie 0 PvP dorówna doświadczonemu graczowi PvP.
__________________
'No moon is there, no voice, no sound of breating heart; a sight profound.'
Zummer jest offline