Zobacz pojedynczy post
stary 18-07-2006, 11:42   #579
Bulbinek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 28 11 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 34

Posty: 13
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Refugia
Poziom: 32
Skille: 70/56
Poziom mag.: 11
Bulbinek ma numer GG 3960828 Send a message via Skype™ to Bulbinek
Domyślny

No więc zaczynamy zabawę


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
Któż z nas nie denerwował się, gdy ktoś obcy okradał ciała zabitych przez nas z wielkim trudem potworów? Teraz to już historia! Od teraz jedynie postać, która zadała potworowi najwięcej obrażeń może zebrać przedmioty z zabitego potwora przez 10 sekund po jego zabiciu. Przez ten czas nie będzie także można ruszyć zabitego potwora.
Dla expiących solo - rewelacja, nareszcie n00bki przestaną loot kraść, przyda się zwłaszcza na non-PvP. Natomiast jeśli chodzi o expiących wspólnie - jeżeli posiadasz zaufaną ekipę (dobrzy znajomi z gry czy z reala), to Cię nie oszukają, a jezeli nie... Cóż, będziesz musiał poszukać uczciwej .


Cytuj:
Ponadto blokowanie respawnu będzie odbywało się wyłącznie na piętrze, na którym ktoś stoi, na wyższych i niższych piętrach potwory będą się od teraz odradzały normalnie.
Bardzo dobre. N00bki nie będą wkurzały blokując respa, poza tym jeżeli trenujesz w pustej okolicy, to nie blokujesz go przypadkiem samemu sobie . Problem może być tylko wtedy, gdy coś silnego zrespi się jak my zajdziemy gdzieś dalej, a akurat nam się runki strzelające bądź UHy skończą .


Cytuj:
Oprócz tego wszyscy gracze znajdą w okienku ze skillami nowy element pokazujący ich zmęczenie. Licznik ten wskazuje, kiedy nasz bohater będzie zbyt zmęczony, by móc móc dalej zdobywać doświadczenie w czasie polowania. Postać może polować jedynie przez 56 godzin nim przestanie zdobywać doświadczenie. Ponadto przez ostatnie 14 godzin tego czasu zdobywać będziemy jedynie połowę doświadczenia. Poziom zmęczenia będzie malał, gdy postać będzie wylogowana. Za każde dwie minuty wylogowania będziemy mogli kolejną minutę poświęcić na expienie. Trzeba zaznaczyć, że zmęczenie dotyczy się jedynie czasu prawdziwego polowania. Postaci, które po prostu trenują lub robię runy nie męczą się. Ma to na celu zmniejszenie ilości osób dzielących konta, by zdobyć przewagę nad uczciwymi graczami.
Czyżby CIPowie czytali naszego prima aprilisowego newsa?
W 100% popieram, nareszcie koniec maniaków, którzy nic nie robią, tylko siedzą przy tibii Może wreszcie zrozumieją, że poza grą też jest świat . No i mniej h-lvli będzie kończyć grę pod pretekstem cierpień w zyciu osobistym . tak se też myśle, czy to po części nie jest sprowokowane sytuacją z gościem, który pobił matkę krzesłem . Cóż, koniec z nałogami, od teraz gra dla czystej rozrywki .


Cytuj:
Nowa możliwość (choć starzy gracze wiedzą, że nie taka nowa) strzelania do graczy z listy battle ma na celu zrównanie szans osób używających do tej pory do tego celu botów z uczciwymi graczami. Ponadto pojawią się nowe możliwości hotkeyów, którym teraz będzie można przypisać runy i inne użyteczne przedmioty. Będzie nawet można określić, czy chcesz za pomocą tego klawisza uzyć runy na sobie, czy na celu pod myszką.
Ciekawe - z jednej strony będzie łatwiej w kogoś celować, ale z drugiej "celowi" będzie się łatwiej UHać . Sorce i druty staną się doskonałe do PKowania. Coś też czuję, że więcej ludzi UHy zacznie kupować, a na expienie mało kto się bez nich wybierze, nawet na trolle czy orci . Tu opinii nie wyrażę, bo szczerze nie wiem, jak ostatecznie z tym wyjdzie, aczkolwiek stereotypowi super-extra-mega-power sorca raczej się nie poddam . Dla pallków też nie tak źle, bo HMMy low lvli odstraszą (wiadomo, 2 hity z runek + 2 nawet ze spearów i n00bek już zwiewa . Gorzej, jeśli PK będzie miał wysoki lvl, ale h-lvle generalnie nie zabijają bez powodu ).


Cytuj:
Ponadto kapitanowie będą teraz mieli możliwość rozmowy z kilkoma osobami jednocześnie. Jeśli wypowiedz magiczne słowo "Please bring me to [nazwa miasta]", postawią żagle lub przygotują swój magiczny dywan, by zabrać cię do celu, oczywiście pod warunkiem, że masz odpowiednią ilość pieniędzy i premium account. Możliwość taka będzie jednak działać tylko, jeśli kapitan już z kimś rozmawia, więc zazwyczaj nadal będziemy po staremu korzystać ze statków i dywanów.
Dla PACC - fajnie, niby drobna zmiana, a przydatna. Dla FACC - wszystko jedno, i tak tego nie odczują .

Reasumując, najbardziej zaszkodzi on:
- tym, którzy grali w Tibię dużo (choć moim zdaniem pomoże, bo zaczną robić coś poza nią )
- złodziejom loota
- ludziom ryzykującym wyprawy na hunty z nieznanymi ekipami
- słabym graczom, którzy po kilku hitach z byle runek będą ginąć (a kasy na UHy mieć nie będą...)
- cheaterom, bo stracą przewagę, jaką mieli nad uczciwymi grczami

Natomiast pomoże:
- expiącym solo, zwłaszcza na non-PvP
- grającym mało, którzy nareszcie będą mogli kokurować z mającymi więcej czasu na grę
- ludziom, których wkurza blok respa
- PKującym sorcom
- chodzącym na dość silne potwory, zmuszonym często się UHać
- często podróżującym PACCom
- ogólnie wszystkim tym, którzy nie używali cheatów

Jeżeli coś pominąłem, to wybaczcie . To tyle, update absolutnie popieram, bo nie jestem maniakalnym graczem (a te parę dedów od low lvli przezyję ).

Ostatnio edytowany przez Bulbinek - 18-07-2006 o 11:48.
Bulbinek jest offline