Ech, gdybym ten artykuł przeczytał miesiąc wcześniej ile bym sobie nerwów zaoszczędził. Naprawdę z tym celowaniem to nie taka prosta sprawa. Są potwory mieszczące się na jednym sprite'u ( jak to się u diabła pisze ?

) oraz składające się kilku (sprite'ów ???). Sam zbaraniałem próbując wycelować HMMem w Orca Ridera bo nie dość że się wierci jak diabli to jeszcze jest stanowczo za szybki jak na nasze możliwości łącz internetowych. Przyznaję ,że lekko spanikowałem - nie miałem nic innego oprócz HMMów więc musiałem coś wymyślić. Dopiero jak podszedłem do tego na chłodno czyli przewidując kierunek w którym będzie poruszało sie to bydle i waląc mu HMMem przed nos jakoś udało się go ukatrupić. I tak jednak nie jestem do końca wszystkiego pewien bo skoro ogólnie 'właściwa - wrażliwa' część dużej postaci składającej się z kilku obrazków to prawy dolny obrazek to czy tak jest zawsze. Chodzi mi o to czy nie ma różnic w celowaniu do postaci gdy porusza się ona w lewo od przypadku kiedy porusza się w prawo - czy prawy dolny róg postaci, zawsze jak by ona nie stała, jest tą częścią, którą traktujemy jako cel.
------------------
Last Markhus ( Elysia )