Zobacz pojedynczy post
stary 09-08-2004, 23:08   #19
Markhus
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 31 07 2004

Posty: 5
Domyślny

Ech, gdybym ten artykuł przeczytał miesiąc wcześniej ile bym sobie nerwów zaoszczędził. Naprawdę z tym celowaniem to nie taka prosta sprawa. Są potwory mieszczące się na jednym sprite'u ( jak to się u diabła pisze ? ) oraz składające się kilku (sprite'ów ???). Sam zbaraniałem próbując wycelować HMMem w Orca Ridera bo nie dość że się wierci jak diabli to jeszcze jest stanowczo za szybki jak na nasze możliwości łącz internetowych. Przyznaję ,że lekko spanikowałem - nie miałem nic innego oprócz HMMów więc musiałem coś wymyślić. Dopiero jak podszedłem do tego na chłodno czyli przewidując kierunek w którym będzie poruszało sie to bydle i waląc mu HMMem przed nos jakoś udało się go ukatrupić. I tak jednak nie jestem do końca wszystkiego pewien bo skoro ogólnie 'właściwa - wrażliwa' część dużej postaci składającej się z kilku obrazków to prawy dolny obrazek to czy tak jest zawsze. Chodzi mi o to czy nie ma różnic w celowaniu do postaci gdy porusza się ona w lewo od przypadku kiedy porusza się w prawo - czy prawy dolny róg postaci, zawsze jak by ona nie stała, jest tą częścią, którą traktujemy jako cel.

------------------

Last Markhus ( Elysia )
Markhus jest offline   Odpowiedz z Cytatem