Zobacz pojedynczy post
stary 05-08-2006, 18:33   #28
hysterino
Użytkownik forum
 
hysterino's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2005
Lokacja: z lodówki

Posty: 6
Stan: Na emeryturze
Świat: Europa :>
hysterino ma numer GG 5416232
Domyślny

Ehm.... Rpgmaker nie jest zabawka dla dzieci -,-
Rpgmaker ubogi? o_O Skoro tak sadzisz, to naucz sie ruby i sciagnij rpgmaker XP... I pisanie skryptow, wcale nie jest takie latwe. To nie jest "przenies, postaw" -,-
Skad wiecie ze te "dzieci" ktore bawia sie w rpgmakera, nie stworza kiedys gry, ktora bedzie na szcycie na wszystkich toplistach? Nawet przyjdzie im to latwiej, bo w Rpgmakerze mozna sie czegos nauczyc... Takiej... techniki. Co i jak. Od kiedy 'tworze' w rm, w kazdej grze w ktora gram widze cos, co przypomina mi rpgmakera. Warunki, zmienne, petle itd. itp.
Znam wiele "dzieci bawiacych sie klockami". Wejdzcie na www.oaza.rut.pl poszukajcie gry Soulcage.
Niektore gry robione w tym rm przewyzszaja gry, ktore pisane byly w C++ i innych jakis jezykach
I dam wam rade... Nie oceniajce niczego, gdy tego nie wyprobujecie -,- Moze tak sciagneliscie sobie rm, spojrzeliscie, "new event", bosh, jakie to proste! Stworzenie dobrej gry w tym nie jest proste, wymaga paru miesiecy pracy, a jesli dopiero sie zaczelo bawic makerem, to o wiele wiecej...
Chyba sie rozpisalem

Ostatnio edytowany przez hysterino - 05-08-2006 o 18:35.
hysterino jest offline