Zobacz pojedynczy post
stary 07-08-2006, 18:56   #13
emilok
pokrzywa
 
emilok's Avatar
 
Data dołączenia: 24 06 2004
Lokacja: malopolska
Wiek: 39

Posty: 1,772
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Solera
Poziom: 111
Skille: 94/92
Poziom mag.: 7
emilok ma numer GG 8170610 emilok ma login Tlenu emilok@o2.pl
Domyślny

Dzwonić do nich i składać skargi. Po kilku dniach zadzwonić i spytać się co z Twoją sprawą dalej jest toczone. Najpewniej Cię zleją więc składając skargę za pierwszym razem poproś osobę z którą rozmawiasz aby się przedstawiła i po słożeniu skargi aby Ci podała jej numer/kod. Jeśli Twoją skargę będą zlewać za długo i nic z problemem nie robić to poproś kogoś z 'góry', jakiegoś zwierzchnika/kierownika, i przedstaw im sytuację, podaj nazwiska numer skargi i poproś o wyjaśnienie. Zapewniam że on nie potraktuję Cię jako dziecko któremu laguje tibia tylko poważnie. W sytacji w której pomimo Twojego zgłoszenia dalej będziesz miał poważne problemy z funkcjonowaniem połączenia istnieje nawet możliwość odliczenia pewnej kwoty z miesięcznego abonamentu (proporcjonalnej z okresem w którym występują poważne problemy).
__________________
Najlepsze strony o WseiSeoNinja w internecie -> WSEISEONINJA oraz WSEISEONINJA
emilok jest offline   Odpowiedz z Cytatem