Wiec ogolnie zmiany w potworach:
1. Szybkie potwory bez ataku dystansowego staly sie naprawde szybkie (GS, zerki)
2. Potwory ktore uzywaly cos niby magie w tej chwili uzywaja normalna magie... nie mozna sie obronic tarcza od tego (dotyczy: necro, beholderow, arkanistow, priesstes moze czegos jeszcze).
3. Potwory staly sie mocniejsze, ale maja slabszy defense (szczegolnie dobrze widac na guardach).
4. Laczac z powyzszym punktem potwory strzelajace na dystans staly sie duzo grozniejsze (szczegolnie taki spearman na Rook teraz za kazdym razem wali ~20).
5. Wiele spawnow sie zwiekszylo (zamiast 1-2 potworkow sa czesto 3-4).
6. Podobno hero/BK staly sie duzo trudniejsze (BK wali np exori)
7. Z potworow wypada mniej rare, ale duzo wiecej loot co mozna zbierac do lootbaga.
8. Smoki sa troche sprytniejsze (bardziej sie staraja wladowac w nas f wave) i duzo czesciej strzelaja ogniem.
A teraz dementuje plotki:
1. Na guardy wcale nie trzeba miec skill 90/90 - przy skillach 80/80 sa latwiejsze niz przedtem (szybko padaja).
2. Cyklopy sa praktycznie takie same (podobno czesciej wypada halabarda)
3. DS NIE widzi niewidzialnychy (i dobrze bo bym padl dzisiaj jak w 1 miejscu bylo 6 zamiast 2).
4. GS jest w stanie w tej chwili huntowac paladyn z BoH ~70 lvl a nie jak to niektozy mowia 90 czy nawet wiecej (kolega wczoraj na samych GS z 75 na 77 przeszedl).
5. Cena boltow w sklepie jest przez pomylke, wystarczy powiedziec buy bolts i kupicie 10 boltow za 30 gp (ale buy 10 bolts i zechce od was 300gp npc) - CIP obiecuje to naprawic ASAP
6. Djiny wcale nie sa silniejsze od demonow.
Nowe potwory:
Larva - polaczenie rota i spidera - niestety czerpie najbardziej upierdliwe wlasciwosci z obydwu (duzo hp, truje, i loot do bani)... nawet fajny exp.
Hiena - cos jak wilk (moze blizej niedzwiedzia), chyba tylko mieso zostawia
Scarab - cos jak beholder sprzed update, troche slabszy, ale wali wszedzie poison fieldy (ale tylko na sasiednie pole) loot to przedewszystkim gp, mieso i strzaly, czasem wypadaja large machete, jakas tam maczuga i toporek (nie jestem pewien jak sie pisze to jakies ale cos w stylu doranmenian) - w sumie staty te przedmioty maja podobne jak loot z dwarf guardow.
Ancient Scarab - 1000hp, 720 exp, truje wszedzie na okolo i bije z lapki podobnie jak smok (czyli niespecjalnie), summonuje larvy, loot:
gp, MLW (praktycznie co drugi), scarab shield (slabsza od dwarven), scarab amulet (ozdoba?) i troche innych scarab rzeczy.
Potwory z ktorymi jeszcze nie walczylem:
Djin (podobno sa zielone i niebieskie, narazie widzialem tylko zielonego).
Cobra - podobno cos jak waz + strzela poison arrows
Amutetep (czy jakos tak) - wieksza mumia, jest w miescie ale narazie nie bardzo wiadomo jak do niej dojsc.
Jeszcze moja ogolna obserwacja na temat ataku/run:
Ciosy wchodza znacznie czesciej i sa bardziej wyrownane (ryckiem prawie nie zdarza mi sie uderzac 1 cyfrowych ciosow).
HMM bardzo zadko bija max damage (przed update 1/10 wchodzila na max), ale i bardzo zadko bija na minimum, wiekszosc strzalow wchodzi w okolicach 25% od sredniego damage (min/max to 50% w kazda strone).
Ostatnio edytowany przez Gremlin - 13-08-2004 o 04:06.
|