pierwsza książka
ang tytuł
Monsters of Rookgaard BOOK ONE
treść
Szczur - boję się, że przynosimy tego szkodnika z nami na wyspie i oni wkrótce powiększyli się w numerach. Mógłbyś spotkać szczury prawie wszędzie, chociaż oni wolą żyć undergound. Głównie nieszkodliwy, oni skłaniają się, by zniszczyć aprowizacje i mogą stać się niebezpieczny w większych numerach do złego człowieka equiped. Wąż - toksyczne węże chowają w lesie i blisko północnych bagien. Oni zwykle można znaleźć w brzegach częściej wtedy w centrum wysp. Oni nie są zbyt niebezpieczni do ryzykanta z jakimś podstawowym wyposażeniem. Jeżeli otruty to jest mądra decyzja, by biec prosto do mnicha, który chroni wir duszy, gdzie każdy wchodzi świat Piszczela i proszą o uzdrawianie. Pająk - Podobnie niebezpieczny jako szczur, pająki zostały znalezione przez pierwszych odkrywców wyspy i były rodzime do Rookgard. Oni żyją powyższy i pod ziemią i skłaniać się, by żyć i oscylować w pakunkach, by powiększyć ich niebezpieczeństwo. Wilk - są jakieś watahy wilków smaler na tej wyspie. Wilki są szybkie, twarde i niebezpieczne. Często oni są myśliwymi i nie oscylowany na tej wyspie. To jest dobra decyzja, by zaangażować ich w walce tylko z przyzwoitym wyposażeniem i próbują walczyć ich tylko jeden na jednym. Kanon - Chociaż inteligentny w ograniczonej drodze, kanony cowardish nie są groźbą do naszej małej placówki. Oni są zdolni, by tworzyć i używać jakiegoś podstawowego wyposażenia i całkiem twardzi do mniejszych broni i niewprawnych wojowników. Pójdź za poradź, by opanować jakąś podstawę w osłanianiu, zanim wyzywasz nawet jednego z nich. Niedźwiedź - Niedźwiedzie są twarde, by łomotać! Trzymaj, że w umyśle przed wyzywaniem jednego. Jeżeli ty jesteś unexperienced i nie masz żadne dobre wyposażenie, wycofanie się jest taktyką wyboru. Najlepiej zabij ich w małych polowany na przyjęcia i użyj terenu korzyść na twojego.
2
tytuł Monsters of Rookgaard BOOK TWO
Orc - zieleń obrała orc jest inteligentny i zdolny, by używać broni i zbroi. Oni są wojownikami jakichś władz i bardzo niebezpiecznymi w większych numerach. My jesteśmy szczęśliwi nie spotkać jakiegoś z bardziej niebezpiecznego orcs jak wojownicy albo berserkers na tej wyspie. Trujący pająk - Z grubsza tylko nieznacznie twardszy wtedy zwykły pająk to może otruć ciebie. Spróbuj uniknąć takiego fatum odkąd oni zwykle żyją daleko z naszej bazy i nie mógłbyś zrobić tego do naszego miejscowego mnicha dla uzdrawiania. Pluskwa - pluskwa nie jest tak niebezpieczną. Więcej rozdrażnienie wtedy groźba do ryzykanta jakiegoś doświadczenia. To mogłoby stać się śmiertelną groźbą do doskonałego pierwszoroczniaka. Z jakimś przygotowaniem oni nie powinni być warty, by zmartwić się około. Jelenie - Deers jest pięknym zapasem dla jedzenia i nie jest - zwierzęta agressive i próbować uciec na wzroku. To mogłoby być trudny, by schwycić ich i mogłeś łatwo wejść teren miejscowego drapieżnika kiedy ścigając ich. Rotworm - stworzenie rozkładu, który żyje podziemny jak jego mały kuzyn, dżdżownica. Jego uzębiony maw jest straszną bronią i rotworms poszarpał wtedy jednego ryzykanta do kawałków. Horda ich mogłaby zabić kogoś, tak wielka ostrożność jest doradzona kiedy spotykając ich. Inne zwierzęta - To jest pewne, że inne zwierzę żyje w lochach naszej wyspy. Ale oni nie są liczni wystarczająco, by stać się rozpoznany jeszcze. Jeżeli spotykasz trochę nieznane zwierzę to jest na pewno niebezpieczne i potencjalny śmiertelny wróg. Nie doceniaj ich. Osa - szybko i śmiertelnie do unexperienced. Ich szybkość robi, że oni są niebezpieczni, nawet więcej w wysokich numerach
później jak ktoś będzie chciał przetłumacze więcej książek
|