Zobacz pojedynczy post
stary 23-08-2006, 21:37   #1
KarpikPaladyn
Zbanowany
 
KarpikPaladyn's Avatar
 
Data dołączenia: 07 05 2006
Lokacja: Ozorków

Posty: 120
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom mag.: 4
KarpikPaladyn ma numer GG 9452101 Send a message via Skype™ to KarpikPaladyn
Pergamin O profesjach... Twoje opinie!

Witam. Chcę w tym temacie poruszyć co sądzicie o profesjach Tibijskich. W punktach przedstawię, jak będziecie mogli opisać Swoją opinię.
- Czy wybrana profesja podoba Ci się?
- Co najbardziej Ci się w niej podoba?
- Czy postać posługuję się odpowiednią bronią? (Chodzi mi najbardziej o poruszenie tematu paladyna i jego broni dystansowych).
- Co myślisz o treningu tej profesji?
- Jaka jest największa wada profesji?
- Co sądzisz o magicznych poziomach profesji? Oraz o czarach profesji?
- Blokowanie potworów profesją.
- Zdanie końcowe.

Teraz coś ode mnie

KNIGHT
- Moja druga w życiu wybrana profesja, jest najbardziej często wybieraną profesją w Tibi. Jest bardzo fajną profesją.
- Możliwość łatwego expienia oraz szybkiego zarobku.
- Tak, rycerz jak rycerz – czy walnie mieczem czy toporem, zawsze zaboli
- Trening jest bardzo uciążliwy, jednak potrzebny. Knightci znudzeni expieniem często wracają do treningu (doświadczenie z Kazzo ;p)
- Poziom magiczny. Rośnie wolno, normalny Tibijczyk, który gra 1 godzinę dziennie, nie ma szans zdobyc 5 magicznego poziomu bez użycia manasów. Trening M LvL’a jest nudzący, lecz potrzebny, tak jak sille.
- Poziom magiczny rośnie za wolno, profesja powinna mieć więcej czarów (np. exura gran).
- Blokowanie rycerzem przez wielu Tibijczyków jest uważane za opłacalne oraz najlepsze. Moim zdaniem blokowanie Paladynem jest tańsze, leprze, skuteczniejsze. Paladynowi rośnie shielding tak samo szybko, jak i rycerzowi (lub trochę mniej). Poza tym, paladyn ma czary leczące (Exura gran/Vita) więc nie musi używać on Uh’ów tak często jak rycerz. Jednak blokuje, poniewaz ma najwiecej shielda i praktycznie sie z nim nie rozstaje.
- Profesja ciekawa, lecz jeśli mało gramy lub mamy 150h/miesiąc Internet, możemy zapomnieć o dobrych skillach, co wiąże się z późniejszym etapem gry.

PALADIN
- Profesja droga, praktycznie nigdy nie ma pieniędzy. Zazwyczaj używa lekkiego ekwipunku,
Aby miała cap’a na amunicję. Na niskich poziomach bardzo nudna.
- Pierwsza w życiu wybrana profesja. Podoba mi się, że na początku szybko można wbić 4-6 magiczny poziom, nie to co u rycerza. Zdecydowanie najlepszym atutem jest możliwość użytku broni dystansowej.
- Inaczej wyobrażałem sobie paladyna. Wybierając tą profesję, myślałem, ze będzie ona posługiwać się bronią białą, jak każdy wojownik o pokój i światło (paladyn). Jednak, iż CIP-Soft nie miał wyboru, wybór użytku broni dystansowej padł na Paladyna (a nie lepiej było by stworzyć Archera?)
- Trening popsuty przez CIP-Soft.Od 8 poziomu prawie nie mozliwy z powodu malego dista oraz szybkiego niszczenia sie spearow.Najlepszym wyjściem było (dawno temu) trenować na Cyklopach lub Krasnoludach na niskich poziomach. Trening teraz nie możliwy, z powodu niszczenia się broni miotanej. Po ostatnim update, trening został popsuty jeszcze bardziej, z powodu Anty-Stole Project (10 sec bez poruszania ciała). Jedynym plusem są Small Stones, które mają mało ataku, jednak są teraz bardzo drogie.
- Trening. (Czytaj, powyżej)
- Jest sporadyczny. Od 8 Magicznego zaczynają się schody (nie w przypadku maga/druida).
Bez używania Mana Fluidów trening do 15 Magicznego jest prawie nie możliwy, trwa bardzo długo. Czary są, jest ich dużo, lecz za mało jest czarów runicznych, oraz twozenie strzal/boltow zabiera za duzo many.
- Patrz – Blokowanie potworów profesją – KNIGHT.
- Profesja trudna w utrzymaniu, lecz łatwo nią zabijac trudniejsze potwory (np. GS’y, Dragi), które dla rycerzy nie są łatwym przeciwnikiem na niskich poziomach. Jest dosc szybka, zwlaszcza po zakupieniu BoH'ów.

SORCERER / DRUID
- Profesje żyjące jedynie magią. Od update wakacyjnego 2005 rzadko używają broni białej, zastępują je różdżkami. Bez dużego poziomu magicznego, postać staje się gorsza.
- Duża liczba czarów oraz szybki dostęp do wysokiego magicznego poziomu.
- Do czasu wakacji 2005 expienie bezrun, było nimi było bardzo uciążliwe. Gdy wprowadzono różdżki, stały się łatwą i dość tanimi profesjami (niskie poziomy). Używane są też Burst Arrowy, lecz tylko przez wysokie poziomy tych profesji, z powodu małej dostępności i wysokich cen.
- Trening nie potrzebny dla tych profesji. Jednak niektórzy próbują trenować, jest to niepotrzebne.
- Mały udźwig. Na niskich poziomach nie ma co liczyć na noszenie ciężkiego ekwipunku lub dużo zarobionego loota.
- Najszybciej zdobywa się magiczny poziom tymi profesjami. Czary (Druid). Często uważany tylko za Uh Makera. Jednak z paccem potrafi on leczyć czarem, co jest bardzo przydatne, a zarazem nie trzeba używać uhów. Potrafi on używać z taką samą mocą run, jak i czarodziej.
(Sorcerer) Czary jego są ciekawsze od druida, lecz nie potrafi on leczyć kolegów. Najlepszym jego czarem bez wątpienia jest UE (Ultimata Explosion).
- Jedynie do użytku własnego. Od bardzo wysokich poziomów (80-120+) Można samemu wybrać się na PoH, i expić przy użyciu Exury Gran i Exori Vis lub Tempest Roda (przy czarodzieju tylko exori vis i WOTCE).
- Profesje z najwyższym poziomem magicznym w całej Tibi. Są też najszybszymi biegaczami z Bohami, a gdy włączą Great Haste, trudno ich dogonic.

WIELKIE SORRY, za powtarzanie się słowa „Profesja” . Proszę o swoje opinię oraz komentarze.

Ostatnio edytowany przez KarpikPaladyn - 24-08-2006 o 07:29.
KarpikPaladyn jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.