Tibia nie jest RPG, chocby z tego wzgledu ze 200 lvl to praktycznie kopia 100 lvla, roznia sie tym ze ten pierwszy ma wiecej many/hp. A tak byc nie powinno. Wraz ze wzrostem lvla postac powinna zdobywac nowe umiejetnosci. Ale niestety - Cipsoft nie przewidzial 100+ lvl i od tego sie zaczyna caly ten marazm tibijski. ;<
Trudno jest znalezc motywacje do gry, kiedy z kolejnym lvlem dostajemy tylko kilka punktow many. W innych grach jest zupelnie inaczej. Tam nawet wysoki lvl ma co zdobywac. No i potwory w tibii sa zalosne jak na mozliwosci graczy. (Orshabaal? Pffff, a to za przeciwnik? Knight 100 lvl, kilku hlvl magow i po sprawie - porownajcie to z najlepszymi potworami innych gier takich jak WoW). Na dokladke wszystkie questy sa rozwiazane i nie mozemy sie cieszyc ze odkrylismy cos nowego, o czym inni nie wiedza. A te co nie sa rozwiazane to i tak nigdy nie beda i mozemy sie tylko oblizać. (szpajk etc.)
Ostatnio edytowany przez móc - 26-08-2006 o 13:47.
|