2 nowe fakty ktorych nikt jak dotad nie raczyl zauwazyc:
- statua z dziura lezy 2 pietra nad poziomem z bazyliszkiem, spory kawal drogi od niej ( spekulowanie czy dziura prowadzi do komnaty z bazylem w tym momencie nie ma sensu jesli nie ma jakichkolwiek dowodow na istnienie jaskini pomiedzy poziomami - na pietrze z okraglym pokojem z 1 slimem ).
- mala wysepka w Dwacarcie jest polozona praaktycznie nad komnata z bazylem, (roznica 3-4 kratek ), co pozwala domniemywac ze wlasnie ona moze byc kluczem do rozwiazania zagadki. Problem jest taki: na pojedynczej kratce mozna stac, ale o ile wiem nie mozna kopac, wiec jesli do tegoz pola nie dostaniemy sie zadnym mostem ( czy czyms w tym rodzaju ) nie mozemy nic na nim zrobic.
W tym momencie jedynym potencjalnym sposobem dostania sie do komnaty jest w jakis sposob ukryty teleport polozony daleko od samego miejsca docelowego.
|