Zobacz pojedynczy post
stary 10-09-2006, 02:35   #188
kasii
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 10 2005

Posty: 67
Imię: kasii
Profesja: Paladin
Świat: astera
Poziom: 100
Skille: 90+2/69
Poziom mag.: 20
Domyślny

nie dodales w zaletach druda iż używając czaru "healing friend" obniża koszt hunta i to sporo przykład na hunta poszly 2 teamy jeden sorc + knight
drógi drud+ knight
teraz team z sorcem zużywa uhy 3k/ bp w czasie gdy druid pije manasy leczac blokera 1,1k/bp
manas daje zazwyczaj ponad 100 many a niekiedy podchodzi do 250 czyli od 1 do 3 x leczy blokera (siła czaru healing friend niejest dużo słabsza od uhy)
po huncie i przeliczeniu strat (nie mówie o hmm/sd tylko o runach leczniczych dla blokera) team z druidem albo hunci dłużej bo druid dlużej da rade leczyc blokera albo konczy z powodu braku run (sd/ hmm /explo itp) w czasie gdy team z sorcem nieraz ma jeszcze runy ofensywne a defensywne sa na wyczerpaniu .
po podliczeniu strat team z druidem na poczatku ma duzo mniejsze wydatki i mimo iz bloker zazwyczaj wezmie tez uhy niemusi ich uzywac
mam nadzieje że dostatecznie wyjasniłem tą niedocenioną zalete gdyż czar ten naprawde zasługuje na uwage
kasii jest offline   Odpowiedz z Cytatem