Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Axoh
Pozwole sobie rozszerzyc liste + i - tych pofesji.
Knight :
+duzo hp
+duzo cap
+exori
+przezyje lag i freez raczej
+duzo zlota
+szybki exp po nabiciu odpowiednich skilli i zakupie dobrego eq
-malo many
-wolny exp na pozcatku gry
-dlugi czas treningu i dlyugi zas spalania many na mlvl
-malo przydatny w wojnach i ogolnei walkach
-malo czarow
|
hmm a czemu to rycek nie przydaje sie na wojnach? Wedlug mnie wlasnie palek sie mniej przydaje. Podejdzie taki rycek do pala i juz pal dostaje ostre baty. Pozatym rycek moze tez sie rzucic na sorca a, ze sorc ma malo zycia to bedzie musial czas marnowac na uhanie sie a nie na sdekowanie. A na wojnach jesli sie leje powiedzmy 8na8 obok siebie to sorc nie bedzie przeciez walil ue bo moze kropnac jakiegos swojego.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dr. Warrior
Oczywiscie ze wygra Paladyn, Knight nie zdązy dobiec do palla bo w czasie drogi zaliczy deada. Ja moim palladynem 9lvl 37/23 zabilem 13 Knighta.
|
Bo najwyrazniej knight byl n00bem. Ja raz widzialem sytulacje jak 8 rycek zabil 15 pala. Pozatym jak mniej wiecej tak samo doswiadczony palek na 30 lvl i rycek na 30 lvl i bede mieli proporcjonalne skille do siebie i beda mieli tyle samo uhow to padnie pal. Rycek bedzie dostawal ciosy po ok 30-50. Gdy pal jest w ruchu nie strzela co ture, a wiec rycek tych ciosow za duzo dostawac nie bedzie. Powiedzmy palek popelni jakis blad na nawrocie albo cos i ryc go dopada. No to mozna juz powiedziec, ze po pallu. Pal bedzie dostawal ciosy ok. 40-70. Ma mniej zycia skoncza mu sie uhy i bajbaj pallek.