Potwory zwykle są duże i krzywe... To sprawia, że są straszniejsze
A na serio to takie szczegóły zawsze można poprawić. Caly potwór jest estetyczny i ładny i nikt w czasie gry prawdopodobnie na palec nie zwróci uwagi.
Mówisz, że moglibyśmy zaoszczędzić na dokładności... Ta gra nie ma być kolejną grą dla dzieci neostrady. Nie ma zaspokajać jedynie potrzeb bezmyślnego zabijania czasu trzynastolatków i wbijania jak najwyższych leveli. Jest ona robiona pod ludzi trochę starszych (powiedzmy od 16-17 lat, co nie znaczy, że nie przyjmiemy do drużyny kogoś młodszego z talentem, bo zawsze przecież zdarzają się wyjątki) i ma zaspakajać również takie potrzeby jak estetyka grafik (które w tibii są jakby nie patrzeć słabe), a także rozbudowana fabuła i historie. Nie ma polegać na ciągłym wbijaniu leveli (teraz w tibii większość ludzi skupia się tylko an tym), ale także na wspólnym odkrywaniu różnych historii i questów. Sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie, ale zapowiada się bardzo ciekawie...
Ja, jak narazie mam zapewnione miejsce jako mapper (chyba, że ktoś mnie wygryzie), ale moja praca zacznie się trochę później. I będę się starał robić to jak najlepiej tym bardziej, że nie ma pośpiechu. Miałem już raz okazję robić dla nich mapy do wcześniejszej wersji gry i wszyscy bez wyjątku mówili, że są "awesome", więc mogę wam zagwarantować, że mapy będą naprawdę świetne i w połączeniu z grafiką dadzą wspaniały efekt.