Data dołączenia: 14 06 2006

Profesja: Elite Knight
Świat: Astera
Poziom: 170
Poziom mag.: 9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dartof Pokaż post
nei chce mi sie isc do HG wiec daj SS z tych kregow poniewaz one moga byc rozwiazaniem bo MACIERZ to cos jak kostka rubika ktora sie sklada ze wspolrzednych na osiach X i Y wiec davaj mi te krego bo w nich moze byc macierz zapisana potrzebna do rozszyfrowania jezyka beho...
Poszukaj...albo jak juz tak bardzo chcesz to pm, nie bede tutaj zamieszczal bo slaba jakosc;

Z tego co sie dowiedzialem od autora tekstu to tylko 2 ksiazki z hg zakodowane tym o to dziwnym jezykiem, doprowadza nas do konca questu, a takie powtarzanie sie kodu w kilku ksiazkach po przetlumaczeniu praktycznie bedzie bez sensu, dlatego trzeba znaleźć takie 2 ksiazki ktore wogole nie sa podobne do innych jezeli dobrze mysle.

Cytuj:
Yellow rose and enchanted rose - tak, nie podałem tu do końca wszystkich info. Przedmiotem jaki należ użyć do otwarcia Femor Hills Tower jest enchanted rose o spricie yellow rose. Otrzymuje się ją w Carlin od NPC Padreia, ale to już jest trochę za początkiem.
Szkoda tylko, że ten NPC nic nie mowi, kombinowalem na wszystkie sposoby rozmowy z nim.

Wszystko ladnie pieknie gdyby nie ten kod, bo wlasnie dzieki niemu dowiadujemy sie jak wejsc do pomieszczenia obok gsa w ktorym zaczyna sie quest.... aff :S

#Edit
Jeszcze jakis link dla zainteresowanych:

http://www.chaosmatrix.org/library/m...n/enochgem.txt

I Jeszcze jedna z ksiazek z Isle of The Kings Library:

Behold the beholders!
The beholders are a ancient race of underground dwelling necromancers. Allthough they can 'speak' like humans using some membranes, their native 'toungue' consisnts of a blinking code wih each eye, in which blinking could mean some syllable, letter or word. Its by far the most complex speach we ever encountered and almost impossible to comprehend. As far as we can tell its not only a language but also some kind of mathemathics. This combination makes it tedious even to try to understand that language. The books the beholder write constist only numbers and the code behind them is incredibly complex. This race was one of those which were part in the creation wars and therefore its peak of civilisation and power is long gone. Its rumored of still existant settlements of beholders where they try to improove their unspeakable necromantic rituals and create an army of undead. In general they seem malicious but without ambition to do more then to claim some lairs and defend them. They seem too haveno ambitions in conquering or allying with other races in a bigger style then an ocasionally beholder merchenary which joins forces with other entitys for private reasons.

Ostatnio edytowany przez Leik~ - 25-04-2007 o 17:58.
Leik~ jest offline   Odpowiedz z Cytatem