|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Czesc.
Nie bede sie rozpisywał, mam taki problem: Gdy chce zmienic hasło na tibia.com (starego nie pamiętam) wypełniam formularz co jest tam do napisania (m.in: nazwa postaci, numer konta, mail) I jak naciskam send pojawia mi sie takie coś: """A request for a new account password has been already submitted. If you have not received the email yet, it is possible that it did not reach you for some reason. Please make sure your email's spam filter is not blocking our mail as spam. Please also make sure that your mailbox is not full. You can use the Lost Account Interface again after approximately two days have passed to request a new password""" Mam antyspam wyłączony, mam konto na www.interia.pl Poczta jest pusta. Prosze o szybką pomoc (po udzieleniu odpowiedzi temat do zamknięcia) Pozdro Ostatnio edytowany przez Dziki Joe - 04-10-2004 o 17:47. |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 08 2004
Wiek: 40
Posty: 86
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Titania
|
![]() Hmmm...a sprawdziles czy nie masz przepelnionej poczty??
![]()
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
#4 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 08 2004
Lokacja: Nowa Sarzyna
Wiek: 34
Posty: 199
![]() |
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
Azani |
Ta wiadomość została usunięta przez Raynold.
Powód: Archeolog
|