|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 10 2006
Lokacja: nie wiadomo
Posty: 28
Stan: Na Emeryturze
Imię: Moderator of Sound
Świat: OTS
![]() |
![]() CZy ten update był naprawde udany....czy Cip Soft trafił z pomysłem ulepszenia knightów i palladynów- napiszcie co o tym myślicie.
Każdy knight łącznie ze mnąn narzekał jaki to on słaby ile mu brakuje do postaci magicznych. Cip Soft "wysłuchał" błagani ulepszenai tej profesji i coś chyba przesadził. Knight stał sie teraz silnijszy i to znacznie...teraz powinien kazdy być zadowolony...ale jednak tak nie jest. Magowie teraz stracili troche do knightów i podejrzewam ze teraz z plagi newbie sorców bedzie biegała plaga knightów. Knighcie dostali bardzo silne uderzenie, full rodzajów broni.Palladyni dostali bardzo dużo amunicji. Jak sądzicie, co w tym update było złego a co dobre, bo chciałbym usłyszeć opinie od każdej profesji. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() Mieli przypakować fizyków, to ich przekoksali.
Mieli osłabić casterów, to ich zje*ali. Z tego co czytałem, to całkowicie spiepszyli system przeliczania siły magii. Wiadomo, że ucierpią na tym nie tylko magowie i to także jest głupie (nie to żebym płakał, że teraz knightem walne słabiej z hmm o 2 dmg, ale jednak fajnie czasem użyć explo, wiedząc że zrobi przyzwoity dmg). Bardzo jestem ciekawe, jaki wpływ ma teraz lvl na dmg zarówno fizycznych, jak i magicznych profesji. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 06 2005
Lokacja: Wrocław
Posty: 24
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Legendary Palladyn
Profesja: Royal Paladin
Świat: Danubia
Poziom: 44
Skille: 75/45+
Poziom mag.: 14
![]() |
![]() Cytuj:
![]() A co dopiero z runami pallów? Trudzili sie na 15 m lvl żeby mieć te Sd i combosy walic typu : Bolt + Sd , i co ? Lipa ![]() Chociaż ponoć czerwone gwiazdki mają zastąpić Sd ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 12 2006
Posty: 235
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Cytuj:
pamietam tematy typu " brak paladynow", "paladyn-zanikajaca profesja " xDDDD a teraz po upie gdzie nie pojdziesz to masz ich w trzy dupy -.- po 2 update moze byc jak ktos potrafi grac to poradzi sobie z kazda profesja niepatrząc na to jak bardzo ją uwalą z tym ,że jedni po prostu mają łatwiej :/ no ale co zrobić. Ostatnio edytowany przez ^Trial^ - 11-07-2007 o 23:34. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 10 2005
Lokacja: Tarnowskie Góry Postów: 1002
Wiek: 33
Posty: 664
Imię: Palek Koszalek
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Saint
Świat: Guardia
|
![]() wystarczy spojrzeć na trade
zawsze to wszyscy szukali pala na deserta a teraz: 22:38 Rooda Mera [20]: szukam druida na deserta 20 lvl + 22:41 Wolunx [20]: !!! I need sorcerer desert quest !!!!
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 10 2006
Lokacja: nie wiadomo
Posty: 28
Stan: Na Emeryturze
Imię: Moderator of Sound
Świat: OTS
![]() |
![]() Piotrek, dobre masz podejście do grania
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 12 2006
Lokacja: Świnoujście
Wiek: 32
Posty: 29
Stan: Początkujący
![]() |
![]() Witam. Gdy zobaczyłem news na tibia.pl odnoście update, ucieszyłem się, że bede mógł zrobic dobrego knighta. Zamiast knighta zrobiłem palka, wyszedłem nim na maina i zobaczyłem, jaki to problem skillowania nim. Trzeba miec kamienie, bo na spearach przy skillu 20 biłem trolla po 10 na Full defie. Postanowiłem, że wróce jednak do swojego sorca, którym teraz gram. Narazie siły czarów nie odczuwam, bo nie używam runek( słaby level ;/). Według mnie ten update był udany dla paladyna i knighta, ale osłabiający druida i sorca. Jednak da się nadal grac postaciami magicznymi. Takie jest moje zdanie Cya
|
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 10 2006
Lokacja: nie wiadomo
Posty: 28
Stan: Na Emeryturze
Imię: Moderator of Sound
Świat: OTS
![]() |
![]() Jeżeli ktoś umie grać postacią, bo np: grał nią od poczatku Tibi i sie dobrze nauczył nią grać a zarazem przeyzwyczaił to bedzie mu lepiej gdy zostanie przy postaci magicznej, ale wielu noobów rzuci swoje 15-20 sorki i poleci robićknight...ale cóż
|
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: tam gdzie demon mówi oi
Posty: 51
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Fafik knight
Profesja: Elite Knight
Świat: guardia blee
Poziom: 57
Skille: 83/82
Poziom mag.: 6
![]() |
![]() tak, chłopaki z CiP przesadzili. Zwiększenie siły ataku u knight/pall to dobry pomysł ale po h*** zmniejszyli obrażenia magicznym, i do tego sprawili że sprzedanie run jest teraz cholernie trudne bo magiczni sami je sobie robia a knight/pall juz nie potrzebuje...
|
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 12 2005
Posty: 87
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Furora
Poziom: 100
|
![]() Każdy gra profesją jaka mu najbardziej pasuje - jaką najbardziej lubi. Już nie ma tylu sorców na serwerach i to nie dlatego że jest on najsłabszy, lecz każdy zdążył się przyzwyczaić do starego NAJLEPSZEGO maga... Inaczej się teraz expi, a jeśli chodzi o pvp - teraz nikt nie zabije nikogo sam. Teraz tylko team. I tak powinno być w tej grze.
![]()
__________________
MASZERUJ ALBO GIŃ! |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 11 2006
Posty: 44
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Gamin Winix
Profesja: Elite Knight
Gildia: Polins Elites
Świat: Celesta
Poziom: 69
Skille: 77/75
Poziom mag.: 6
|
![]() Kiedyś było lepiej mag nie miał różdżki a knight walił jak przed Update i było fajnie nikt nie narzekał bo magowi był potrzebny knight a knight'owi mag. Ale teraz jest tak samo
![]()
__________________
[CHAR]Gamin Winix[/CHAR] Przed Update Best Hit: 161 z Fire Axe i 171 z Dragon Lance Po Update Best Hit: 305 z Heroic Axe i 268 z Headchopper |
![]() |
![]() |
#13 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 16 06 2007
Posty: 17
Profesja: Druid
|
![]() ![]() Mi się update podoba jeżeli ktoś myśli inaczej to niech przestanie grać. Rycerze potrzebowali ulepszenia. Teraz gram magiem, ponieważ jest ich mniej na serwerach i można bezproblemowo załapać się na questa ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 04 2007
Posty: 95
Stan: Początkujący
|
![]() Dla mnie był udany, tylko te czary mają zastępować runy, a są dla pacc :/
Ale jeszcze nie próbowałem walić z run to niewiem jak to jest bo napisali jakby teraz z SD waliło się po 20. I fajnie bo spear nie trzeba zbierać ![]() PS. Napiszcie na tibia.pl w dziale "Broń", od którego levla są bronie. |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2006
Lokacja: South Park
Posty: 410
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 70+
![]() |
![]() Nah
Byl totalnie idiotycznym "wyrownaniem profesji" Palek nie dosc ze expi najszybciej teraz to wyciaga masakryczne sumy kasy tracac na expie tylko royal speary -.- Gdzie kiedys przynajmniej tracil zasrane bolty i mial tyle kaski co reszta prof teraz to juz nawet boltow nie uzywa do 80 lvla. Knight to samo z hitami przesadzili masakrycznie A ja swoim 65 sorcem ma waste w tombie gdzie kumpel 30 palek nie ma ... Exp podobny of coz bo takim lvlem 110 z visa srednio to zal mana leci jak poje***
__________________
Dont call me fat ass, Im big bones ! Screw you guys, Im going home. Suck my balls Kyle. Jak tu nie lubic Cartmana :> http://www.youtube.com/watch?v=1uVA7iEtPss Cartman- Screw you guys, Im going home. Stan- But cartman we try.. Cartman-no, no, no Screw you guys > Home Byhahahahahhahaaha |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 05 2007
Posty: 14
|
![]() Wypowiedź Crabana:
More about the role of each vocation I will try to answer this in short: Knight: We did not see the knight as a mere blocker and tank. The special thing about a knight is that he is a close combat and melee fighter. This update stays true to this since he has no spells. The new things are special attacks with his weapon, as indeed a knight cannot do these without a weapon in his hand. Also, all new attacks are melee attacks. However, you know from basically every medieval setting that knights are heros that can fight very well and distribute a lot of damage if they can get close. This is what we added this time. Sorcerer: He is the true battle magician. This is why he is weak in melee fighting and tries to keep at a distance. He is vulnerable to direct attacks yet can cause a lot of damage with his magic, if he is still fit enough (has enough mana). The sorcerer is the combat magician. We intend to inhance exactly this in the next update which means that the sorcerers will gain power next time, just in a different manner. Druid: Of course, a druid is also a true magician, but a more friendly kind. He is therefore more skilled in healing than in dealing damage. In the coming round, we will work on drawing a more concrete special picture of the druid in particular. He will of course also gain power similar to the sorcerers and they will have a few new things in common, but they will also get specifics distinguishing them from the sorcerers. Paladin: Well, our paladin has his major strength in distance fighting. However, he is also quite good at yielding close combat weapons and shields. Finally, he has some magical affiliation but by far not as much as the true magicians. The nature of his magic abilities might be addressed in the next round too, and if we have enough time for that, it will be different to the magic of sorcerers as well as druids. Now with the current status, these roles might not be so clear. That is why we keep saying that the balancing is not over yet, and certainly we have not forgotten the differences between the vocations and the charm those differences bring with them. Ostatnio edytowany przez Ponexestimix - 12-07-2007 o 16:25. |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 05 2007
Posty: 14
|
![]() Next wypowiedź:
Some more explanations why this balancing was necessary There are two points why this balancing, especially the reduction of level influence on the magic formula, was necessary: Mages, especially sorcerers, were too powerful. They were able to gain experience and money in too little time. They were able to dominate entire servers with their high power and it was near impossible to defend oneself against them. I guess this is something on which there is a broad consent. Of course, it is arguable how to handle such an imbalance problem. Many have said that just raising the others would be the best way to go. It would of course have been possible. However, if we were to increase everything to match, people would soon run out of challanges because everyone would just be too strong in the sum. Additionally, there is a second reason why we decided to go the way we did: In the next update, we wish to introduce a lot of new things which will help make each vocation very special. We plan to focus mages even more on magic and thereby also add more advantages in that area. This will also be used to finally set clearer differences in the special abilities of druids compared to sorcerers. Overall, this will mean that both mage classes will gain more flexibility and more power in the next update, but in a different way than by level. Now if we were to do that with the old power mages had, we would finally have their total power go through the roof. Therefore, we had to limit the current system so that we have some room left for the new things to come on top of this system. I cannot give any real details yet, but I will give a few general points that we plan to work on. |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() wejdz na XERENE to sie przekonasz czy nie ma tylu sorcow
![]() drutow tez jest wiesz jak teraz uhy beda schodzic ??? ![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
|
![]() Niestety uważam ,że update sie nie udal. Najlepsze postacie nie graja!! MDW gra knightem na innym swiecie a seromontis mowi ze niegra a teraz po 1mln+ expa wbija dziennie wiec niewiem co on wkoncu robi. Widze ze teraz NOOBY beda mialy lvl 60+ i Dlatego beda kupowac PACC i cipsoft zarobi. Moze i tez o to chodzilo a taki noob na 60 (przyjmijmy knight) bedzie mial skille 60/60 i bedzie wali po 100+ czesto . Bedzie expil sobie na dragach i bedzie wastowal 1 uh na 2 dragy.... BEZSENS!!!!!!
![]() ![]() ![]() ----------------------------------------------- BoTeK (Nick w tibii : Shils) !! |
![]() |
![]() |
#20 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 10 2006
Lokacja: nie wiadomo
Posty: 28
Stan: Na Emeryturze
Imię: Moderator of Sound
Świat: OTS
![]() |
![]() Moim zdanie Cip Soft chciał zrobić coś extra i coś co by wszyscy zauważyli.
Update był by fajny gdyby nie to, że przesadził z siła knighta i palla no i po jaką cholere zmniejszał atak magiczny. No już bez przesady. A tych terenów to Cipsoft daje tyle co na lekarstwo. I po kij 1500 osób na serv. Dobra na takiej harmoni może sie to przyda bo jest przeludnienie i nikt w kolejsce nie będzie czekał, ale z innego punktu widzenia jakby tak graczy tibijskich ciągle przybywało to ja sobie nei wyobrażam 1200 ludzi biegających na servie. Jeżeli zrobili servy na 1500 osob to powinni zwiększyć tereny o przynajmniej 60 % tego co jużbyło . |
![]() |