|
Notki |
RPG Wszystko o grach RPG i cRPG, czy może MMORPG. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Zbanowany
Data dołączenia: 22 12 2006
Posty: 11
|
![]() rena Albionu - internetowa gra MMORPG, cRPG – gra tocząca się w realiach średniowiecza. Gracz wciela się w rolę średniowiecznego rycerza, który przemierzając krainy świata Albionu walczy z licznymi potworami, przestępcami oraz innymi graczami. Uczestnik gry może szkolić się w wielu zawodach, kupować, sprzedawać, wytwarzać lub w inny sposób pozyskiwać dziesiątki różnych przedmiotów i uzbrojenie. Rycerz w miarę zdobywanego doświadczenia uzyskuje coraz wyższe poziomy oraz zwiększa swoje żywotne parametry.
Dostępne są następujące poziomy : 1 Giermek 2 Paź 3 Knecht 4 Szlachcic 5 Ochmistrz 6 Regimentarz 7 bojar 8 szafarz 9 podstoli 10 stolnik 11 graf 12 podkomorzy 13 baronet 14 baron 15 murgrabia 16 wicehrabia 17 hrabia 18 par 19 lord 20 podskarbi 21 podkanclerzy 22 kanclerz 23 markiz 24 kasztelan 25 Szambelan 26 podwojewoda 27 wojewoda 28 konstabl 29 namiestnik 30 gubernator 31 diuk 32 kniaź 33 książe 34.arcyksiąże 35.natchniony ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Zbanowany
Data dołączenia: 22 12 2006
Posty: 11
|
![]() Link do gry: http://www.arena-albionu.pl/
Polska Strona :http://poradnikalbionu.republika.pl/ Arena Albionu - gra RPG rozgrywana online w realiach średniowiecza Najlepsza i najwieksza polska gra RPG on-line Zawody: Profesje ogólne: Władcy: Król Albionu - włada Albionem przez 100 tur, wyznacza strażników, może przydzielać ziemię (na której możesz budować dwory, chaty i warsztaty), nadawać listy żelazne (umożliwiają wyjście z więzienia), może zamykać przestępców. Wybory na króla w pałacu w górnym Albionie. Jako władca ma niewielki bonus do Ataku +20%. Władcy (podobnie jak kupcom) można przekazywać przedmioty. Sułtan Zigury - włada Zigurą przez 200 tury, wyznacza gwardzistów, może przydzielać ziemię (na której możesz budować dwory, chaty i warsztaty), nadawać listy żelazne (umożliwiają wyjście z więzienia), może zamykać przestępców. Wybory na sułtana w seraju w Zigurze. Jako władca ma niewielki bonus do Ataku +20%. Władcy (podobnie jak kupcom) można przekazywać przedmioty. Car Orgrodu - włada Orgrodem przez 300 tur, wyznacza drużynników, może przydzielać ziemię (na której możesz budować dwory, chaty i warsztaty), nadawać listy żelazne (umożliwiają wyjście z więzienia), może zamykać przestępców. Wybory na cara na Kremlu w Orgrodzie. Jako władca ma niewielki bonus do Ataku +20%. Władcy (podobnie jak kupcom) można przekazywać przedmioty. Protektor Hardronu - włada Hardronem przez 25 tur (jednak jeśli żaden Żyrzyc po upływie kadencji nie będzie głosował to nadal pozostaje u władzy), wyznacza wojmiłów, może też nadawać listy żelazne (umożliwiają wyjście z więzienia). Jego wyboru dokonują Żyrzyce w Warowni Stelmacha. Protektorem Rodzimowierców może zostać tylko Żyrzyc. Jako władca ma niewielki bonus do Ataku +20%. Władcy (podobnie jak kupcom) można przekazywać przedmioty. Shogun - włada KurKor przez 50 tur (jednak jeśli żaden Samuraj po upływie kadencji nie będzie głosował to nadal pozostaje u władzy), wyznacza Samurajów, może też nadawać listy żelazne (umożliwiają wyjście z więzienia). Jego wyboru dokonują Samuraje. Jako władca ma niewielki bonus do Ataku +20%. Władcy (podobnie jak kupcom) można przekazywać przedmioty. Straże: Strażnicy - pilnują porządku w Albionie, mogą wsadzać do baszty, mają + 10% do ataku. Mianuje ich Król. Gwardziści - pilnują porządku w Zigurze, mogą wsadzać do sidżinu, mają + 10% do ataku. Mianuje ich Sułtan. Drużynnicy - pilnują porządku w Orgrodzie, mogą wsadzać do lochów, mają + 10% do ataku. Mianuje ich Car. Wojmiłowie - pilnują porządku w Hardronie, mogą wsadzać do dołu straconych, mają + 10% do ataku. Mianuje ich Protektor Hardronu. Samuraje - pilnują porządku w KurKor, mogą wsadzać do Ośrodka Akupunktury (dziwne miejsce na więzienie ale jednak), mają + 10% do ataku. Mianuje ich Shogun. Kto raz zostanie powołany na Samuraja nie może zostać odwołany (pozostaje mix amnezji). Wojownicy: Krzyżowcy - Krzyżowcem możesz zostać w zamku krzyżowców w Dorostar, jeśli posiadasz dworek w Albionie. Krzyżowiec ma +40% do swojego bazowego ataku, nie może atakować katolików. Gdy zaatakuje innowiercę dostaje znak religii pod warunkiem, że przeciwnik jest takiego samego bądź wyższego tytułu. Za znak religii może podnieść w zamku krzyżowców obronę. Ghazi - Ghazi możesz zostać w strażnicy na pustyni Zigury, jeśli posiadasz dworek w Zigurze. Ghazi ma +40% do swojego bazowego ataku, nie może atakować islamistów. Gdy zaatakuje innowiercę dostaje znak religii pod warunkiem, że przeciwnik jest takiego samego bądź wyższego tytułu. Za znak religii może podnieść w strażnicy atak. Witazie - Witaziem możesz zostać w purpurowym grodzisku w tajdze w Orgrodzie, jeśli posiadasz dworek w Orgrodzie. Witaź ma +40% do swojego bazowego ataku, nie może atakować prawosławnych. Gdy zaatakuje innowiercę dostaje znak religii pod warunkiem, że przeciwnik jest takiego samego bądź wyższego tytułu. Za znak religii może podnieść w purpurowym grodzisku obronę. Wushu - Wushu możesz zostać w Klasztorze Białej Chmury na Imoto, jeśli posiadasz dworek w KurKor. Wushu ma +40% do swojego bazowego ataku, nie może atakować taoistów. Gdy zaatakuje innowiercę dostaje znak religii pod warunkiem, że przeciwnik jest takiego samego bądź wyższego tytułu. Za znak religii może podnieść w Klasztorze atak. Sishen - Po 1000 tur bycia jednym z wojowników wiary możesz zostać wojownikiem Sishen, aby to zrobić musisz posiadać serce smoka i udać się na lodowiec. Sishen ma o 50% większy swój atak bazowy i o 20% większą obronę, może też atakować wszystkie religie, nie zdobywa jednak znaków wiary. Sishen również musi posiadać dworek w Państwie z którego pochodzi. Bandyci: Herszt - nominowany przez autora dokładnie nie wiem na jakich zasadach ![]() bandyta - strażnik herszta, ma dodatkowe +10% do ataku, może wsadzać do lochów z wioski i z Dorostar na 20 tur, mianuje ich herszt . Amazonki Hipolita - nominowana przez autora dokładnie nie wiem na jakich zasadach. ![]() amazonka -strażniczka wioski Amazonek. Aby nią zostać należy zgłosić się do aktualnie panującej Hipolity, być samotną kobietą bez innego zawodu. Po zostaniu Amazonką mąż staje się zbędny gdyż można sobie w wiosce Dorostar jakiegoś samca porwać i wykorzystać np. do........ orania pola. ![]() Kapłani: ksiądz - kapłan katolików, może leczyć rany i kondycję u katolików tracąc je u siebie, aby Nim zostać trzeba mieć 4 poziom mnicha 200 tur odpoczywania w górach w klasztorze 10 relikwii i wizyta w świątyni w Albionie. mułła - kapłan islamu, może leczyć rany i kondycję u islamistów tracąc je u siebie, aby Nim zostać trzeba mieć 4 poziom mnicha 200 tur odpoczywania w górach w klasztorze 10 medalionów i wizyta w meczecie w Zigurze. pop - kapłan prawosławnych, może leczyć rany i kondycję u prawosławnych tracąc je u siebie, aby Nim zostać trzeba mieć 4 poziom mnicha 200tur odpoczywania w górach w klasztorze 10 ikon i wizyta w cerkwi w Orgrodzie. żyrzyc - kapłan rodzimowierców, może leczyć rany i kondycję u rodzimowierców tracąc je u siebie, aby Nim zostać trzeba mieć 4 poziom mnicha 200 tur odpoczywania w górach w klasztorze 10 posążków bożka i wizyta przy Drzewie Peruna w Hardronie. laoik - kapłan taoistów, może leczyć rany i kondycję u taoistów tracąc je u siebie, aby Nim zostać trzeba mieć 4 poziom mnicha 200 tur odpoczywania w górach w klasztorze 10 wisiorów Yin Yang i wizyta przy świątyni Niebios w Dzielnicy Smoka. Dodatkowo każdy kapłan ma -40% ataku i +10% obrony, ale w zamian nie można go zamknać do lochów w żadnym kraju. Nie może również atakować i okradać innych postaci i jego też atakować i okradać nie można. Philofolis - Po 1000 tur bycia kapłanem możesz zostać wojownikiem Philofolisem, aby to zrobić musisz posiadać pas cnoty i udać się na Archipelag Imoto do Dobrego Bóstwa i spedzić tam 100 tur na szkoleniu. Philofolis ma o 30% zmniejszany swój atak bazowy i o 30% większą obronę, może też rozwiązywać stosunki Senior-Wasal oraz dawać rozwody. Kupcy: Kupiec - Aby zostać kupcem musisz posiadać 4 poziom parobka i przejść się z 100000 talarów do Dorostar do faktorii. Kupiec ma -40% bazowego ataku (atak bazowy to atak wyszkolony + atak broni, inaczej całkowita suma ataku, która widzimy w statystykach naszej postaci) ale może przekazywać przedmioty, które ma dostępne w schowku podobnie jemu można takie przedmioty przekazać. Inną z zalet kupca są szybsze i tańsze podróże. Kupiec może wystawić na bazarze więcej towarów zaś w sklepach towary są dla niego tańsze. Za oczy bazyla może podnieść swój schowek w faktorii. Dodatkowo dostaje kilka pkt. schowka jak tylko staje się kupcem. Ma dwukrotnie większe magazyny. Narbonus - Po 1000 tur bycia kupcem można zostać Norbonusem. Podstawowa różnica to bonusy: -20% do ataku, +40% do obrony, oprócz tego szybsze podróże, więcej towarów na bazarkach i w magazynach. Aby zostać Norbonusem, należy udać się z Kryształową Czaszką (można ją znaleźć w górach na polanie śmierci) do Hardronu, do miejsca zwanego Uświęconym Namiotem i tam szkolić się bez przerwy przez 100 tur. Wasale i seniorzy: Wasal - Możesz zostać wasalem rycerza z wyzszym poziomem, kiedy nim zostaniesz otrzymasz bonus w postaci zmniejszonego ataku wroga na Ciebie -10%, dodatkowo ze swoim Seniorem możesz się wymieniać przedmiotami. W zamian musisz płacić co kilka tur lenno (giermek 10t, paź 20t itd. co poziom 10t więcej). Jednak uważaj abyś nie wybrał sobie Seniora bez jego zgody bo to może się dla Ciebie źle skończyć. Można mieć tylko jednego seniora. Senior - Senior może posiadać wielu wasali, otrzymuje od nich lenno, i jeśli dobrze nimi pokieruje mogą mu być użyteczni w różnych sytuacjach. Małżeństwa: Można zawrzeć związek małżeński z osobą płci odmiennej w ramach tej samej wiary, Podstawowa zaleta związku to -10% ataku wroga na mężczyznę żonatego lub mężatkę oraz możliwość przekazywania pomiędzy sobą przedmiotów. Dodatkowo (dla urozmaicenia) małżonkowie mogą się do siebie "dobierać" oraz rozbierać, narazie do bielizny ![]() Parobek i czeladnik: Parobek - aby zrobić jeden poziom parobka trzeba odstać 50 tur w wiosce przy Dorostar u sołtysa, w zagrodzie w wiosce Zigury bądź w wiosce w Orgrodu. Parobkowanie potrzebne jest aby móc zostać czeladnikiem w różnych zawodach świata Albionu. 4 poziom wymagany jest jeśli chcesz zostać kupcem, bądź jeśli zamierzasz produkować paszę. Czeladnik : aby cokolwiek produkować możesz zostać czeladnikiem w którymś z fachów świata Albionu: kowal- zawód stary jak świat, aby zostać kowalem potrzeba 20 sztuk żelaza, 2 poziomu parobka i młotka oraz pojawienia się w dolnym Albionie u kowala. Do możliwości wyrabiania stali, która jest bardzo cennym surowcem potrzeba 2 poziomu czeladnika. stolarz - czeladnikiem u stolarza można zostać w wiosce Dorostar posiadając 1 poziom parobka, 20 dębowych drągów i siekierkę. Aby móc robić deski, beczki itp. potrzeba 2 poziomu czeladnika stolarza, dębowe drągi i siekierka. ogrodnik - czeladnika ogrodnika (nawet nie czuje jak rymuje) można zrobić w dwóch miejscach posiadając 2 poziom parobka i sprawną motykę . Pierwsze z nich to wioska w Zigurze u plantatora winorośli, drugie to zagroda w wiosce Orgrodu. Fach bardzo przydatny, gdyż dzięki niemu możemy uprawiać winogrona (Zigura) potrzebne do wytwarzania wina i len (Orgrod) potrzebny do robienia worków. Do uprawiania winogrona i lnu potrzebna jest motyka i 2 poziom ogrodnika. garncarz - czeladnikiem tego zawodu można zostać na pustyni w Zigurze. Aby praktykować potrzebny jest 2 poziom parobka, sprawne koło garncarskie i 20 gliny. Zawód potrzebny do wytwarzania dzbanów, kadzi glinianych oraz lamp jakże pożądanych przez wielu. Aby móc robić te przedmioty potrzebny jest 2 poziom garncarza. destylarz - 20 ropy i 2 poziom parobka umożliwi Ci czeladnikowania u destylarza gdy zdobędziesz 2 poziom tego zawodu będziesz mógł produkować olej, naftę lub smołę. winiarz - gdy posiadasz glinianą kadź i masz 20 sztuk winogron oraz 4 poziom parobka możesz zostać wytwórcą wina. Aby nim zostać musisz odczekać u swojego mistrza aż 4 poziomy czyli 200 tur. Po tym okresie będziesz mógł zostać specjalistą od wina. kamieniarz - w Orgrodzie w wiosce możesz zostać między innymi kamieniarzem. Potrzeba Ci 2 poziomów parobka, 5 kamieni i sprawnego młotka. 2 poziom tego fachu umożliwi Ci produkcję koła garncarskiego i żaren. hutnik - kolejny z zawodów wioski w Orgordzie, za 5 sztuk piasku i 2 poziomy parobka możesz zacząć czeladnikować i po zrobieniu drugiego poziomu hutnika zacząć produkować butelki i zwierciadła. rybak - w porcie zaś możesz zostać rybakiem a już za 1 poziom rybaka nagrodą jest możliwość produkcji wędek i beczek śledzi. rzemieślnik - w porcie również możesz zostać rzemieślnikiem abyś mógł produkować narzędzia. Potrzeba do tego 2 poziomu czeladnika rzemieślnika. Aby czeladnikować musisz dostarczyć 5 stali oraz posiadać młotek i 2 poziom parobka. tkacz - zawód produkujący worki czyli inaczej co zrobić aby Twój ulubiony konik nie padł. 5 razy len i 2 poziom parobka umożliwi Ci czeladnikowanie, zaś 2 poziom tkacza umożliwi produkcję worków, futer, sznurka, płótna. gorzelnik - zawód niebywale popłatny. Więc czym prędzej parobkuj 200tur a później przyjeżdżaj do Orgrodu lub wioski obok Dorostar z kadzią glinianą i 20 sztukami ziarna. Po osiągnięciu 4 poziomu gorzelnika będziesz mógł robić wódkę lub piwo, napoje w Albionie pożądane (osobiście wolę wódkę). myśliwy - zawód który można zdobyć w myśliwskiej chacie w lesie obok albionu, konieczny aby wykonać garbowane skóry, proszek z rogów oraz gourau, aby czeladnikować jako myśliwy musisz dostarczyć myśliwski łuk. Możesz też udać się na Step LiuKi do Ghor Tianchu zabierając łuk myśliwego oraz glinianą kadź aby tutaj zdobywać ten zawód. szkutnik - zawód który można zdobyć w doku w Ziguryjskim porcie, konieczny aby wybudować łódkę, galerę lub żaglowiec, aby czeladnikować musisz mieć 2 poziom stolarza i dostarczyć 10 szt. desek alchemik - Niezbędny do wykonywania mikstur w Dorostar. Ażeby czealdnikować u alchemika trzeba się udać do zgromadzenia wieszczek w osadzie Amazonek, mieć 2 poziom zawodu myśliwego, i zabrać ze sobą 20 niebieskich kwiatów z kolcami i kociołek alchemika. barwiarz - Może wykonywać barwniki oraz śmierdziun. Aby nim zostać należy mieć 2 poziom w zawodzie winiarza i udać się z jednym osłem i kadzią glinianą do Chyżej na Cyplu w Hardronie i czeladnikować 100 tur. bartnik - Może robić wosk, miód oraz miód pitny. Aby zostać bartnikiem trzeba mieć 2 poziom w zawodzie myśliwego a następnie udać się do Domostwa Aliny w Hardronie zabierając 10 piw i kadź glinianą, a następnie czeladnikować przez 100 tur. zielarz - Może robić opium (innymi słowy możesz zostać członkiem triady). Aby zostać zielarzem trzeba mieć 2 poziom w zawodzie myśliwego a następnie udać się do Jurty Wi Wan na Stepach zabierając 10 jadów i wachlarz, a następnie czeladnikować przez 100 tur. zbrojmistrz - Może robić broń w Dzielnicy Smoka . Aby zostać zbrojmistrzem trzeba mieć 2 poziom parobka a następnie udać się do Mistrza Tanga w Dzielnicy Smoka zabierając 10 bambusowych patyków i młotek, a następnie czeladnikować przez 100 tur. szewc - Może produkować Wachlarze. Aby zostać szewcem trzeba mieć 2 poziom parobka a następnie udać się do Warsztatów Orikonu w KurKor zabierając 10 bambusowych patyków i igłę, a następnie czeladnikować przez 100 tur. |
![]() |
![]() |