Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Magia

Notki

Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 08-03-2005, 15:41   #1
Kumagoro
Użytkownik Forum
 
Kumagoro's Avatar
 
Data dołączenia: 27 01 2005
Lokacja: Poznań
Wiek: 35

Posty: 369
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Danubia
Poziom: 30
Poziom mag.: 36
Kumagoro ma numer GG 3979793 Adres Jabbera do Kumagoro
Domyślny Propozycje zmian czarów dla druida

Każdy wie że druid nie jest stworzony do gry w pierwszej linii, ale jest aż ZbyT słaby w stosunku do sorcerera, oto moje propozycje do zmiany.

1. Summonować potwory powinien móc tylko druid, albo powinien móc summonować potężniejsze potworki od sorca (to samo z convince), dlaczego? Bo druidzi to specjaliści od magii życia.

2. No i może tak levitate dla FACC?

3. No i co robi exevo pan u paladyna?

4. Czar "create rune" co pozwala z kamieni (tych co wypadają z goblinów) stworzyć pustą runę (koszt 30 mana)


A wy co o tym myślicie?
__________________


Widzisz białą ramkę? Pozbądź się IE i zainstaluj Operę bądź Fire foxa
Kumagoro jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-03-2005, 16:00   #2
Hallabard
Użytkownik Forum
 
Hallabard's Avatar
 
Data dołączenia: 27 06 2004
Lokacja: dom (Łódź)
Wiek: 34

Posty: 343
Stan: Niegrający
Profesja: Sorcerer
Świat: Calmera
Poziom: 30
Poziom mag.: 44
Hallabard ma numer GG 9015684
Domyślny

Moim zdaniem też tak być powinno. Mała korekta

1) Tak ale sork jednak jest najsilniejszą magiczną postacią. Możę tylko druid summonować i convice-ować a sork tylko summonować

2) Lepiej Mass Healing dla FACC

3) I HMM ? Palek powinien robić tylko i wyłącznie ( z run) LMM no i Destroyer Field

4) Dobry pomysł, a może czar wysający życie (czy tam manę) ? Albo mociejszy Poison Storm ?
__________________
kliknij poniżej by zobaczyć więcej...

Hallabard jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 16:11   #3
Ognisty paladyn
Użytkownik forum
 
Ognisty paladyn's Avatar
 
Data dołączenia: 31 01 2005
Lokacja: ...:::Bydgoszcz/Niemcz::..

Posty: 25
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Paladin
Gildia: --===--
Świat: Hiberna
Poziom: 25
Skille: 70/51
Poziom mag.: 13
Ognisty paladyn ma numer GG 6435383
Domyślny

Plz nie czepiajcie się pallków. Sam mam paladyna i uważam, że jest spoko. Wogóle bezsensu było by, gdyby Pal nie robił hmm, albo chociaż marnych FB. Co do druida (mam UHmakera, więc mogę się wypowiedzieć) myślę, że powinien mieć chociaż runkę w stylu trochę słabszego SD, bo ciągle z HMM trochę kiepsko. Czar z wysysaniem many, albo silniejszy poison storm też jest dobry (fajnie by było, żeby był dla FACC) levitate też jest przydatne
Ognisty paladyn jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 17:03   #4
Meeen1991
Użytkownik Forum
 
Meeen1991's Avatar
 
Data dołączenia: 24 11 2004
Lokacja: Lidzbark Warminski ^^
Wiek: 34

Posty: 138
Meeen1991 ma numer GG 1768263
Domyślny

Kazdy z waszych pomyslów dobry jest....sam mam druta na spoko juz lvl i troszke brak mi tego takiego runa ofensywnego a nie non stop HMM ...10% do lvl to 1 bp hmm...no niekiedy 15 % ...nie pyli sie deczko ...racja moglby miec deczko slabsze SD...no i ten mass healing dla facc...i lepszy poision storm bo ten to zalosny jest...
__________________
Server : Mythera
Lvl : 44
Mlvl : 50

RETIRED....

Ostatnio edytowany przez Meeen1991 - 08-03-2005 o 17:07.
Meeen1991 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 17:15   #5
Knight Simon Dark lord
Użytkownik Forum
 
Knight Simon Dark lord's Avatar
 
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Carlin
Wiek: 34

Posty: 756
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Evil Shadows
Świat: Harmonia
Poziom: 36
Skille: 20/24
Poziom mag.: 45
Knight Simon Dark lord ma numer GG 2398454
Domyślny

gdyby druid miał wiecej run ofensywnych byłby równy magowi druid jest podstawową jednostką leczoncą że tak sie odezwe powinien mieć coś jak uh tylko mana i było by to dobre dla wszystkich i kaązdy by miał ten czar jako spontaniczny lekki a drut by mugł go robić na runach np IM intense mana dodaje 200 many ZAWSZE i UM ultimate Mana dodaje 600 many ZAWSZE i np IM zżerało by 100 many do zrobienia a UM 400 dzieki temu co 2 runa drut muglby uzupelnic mane i by wszystkim sie to przydalo od samego robiącego do knighta na exori skonczywszy na UE sorca i p-boltach pala
__________________


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Paciorro Pokaż post
czyli skoro dali darmowy onwtibia to wszystko jest ok????

Knight Simon Dark lord jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 17:20   #6
Meeen1991
Użytkownik Forum
 
Meeen1991's Avatar
 
Data dołączenia: 24 11 2004
Lokacja: Lidzbark Warminski ^^
Wiek: 34

Posty: 138
Meeen1991 ma numer GG 1768263
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Knight Simon Dark lord
gdyby druid miał wiecej run ofensywnych byłby równy magowi druid jest podstawową jednostką leczoncą że tak sie odezwe powinien mieć coś jak uh tylko mana i było by to dobre dla wszystkich i kaązdy by miał ten czar jako spontaniczny lekki a drut by mugł go robić na runach np IM intense mana dodaje 200 many ZAWSZE i UM ultimate Mana dodaje 600 many ZAWSZE i np IM zżerało by 100 many do zrobienia a UM 400 dzieki temu co 2 runa drut muglby uzupelnic mane i by wszystkim sie to przydalo od samego robiącego do knighta na exori skonczywszy na UE sorca i p-boltach pala
ciekawy pomysl ale niewykonalny raczej...mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi
__________________
Server : Mythera
Lvl : 44
Mlvl : 50

RETIRED....
Meeen1991 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 17:28   #7
Kumagoro
Użytkownik Forum
 
Kumagoro's Avatar
 
Data dołączenia: 27 01 2005
Lokacja: Poznań
Wiek: 35

Posty: 369
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Danubia
Poziom: 30
Poziom mag.: 36
Kumagoro ma numer GG 3979793 Adres Jabbera do Kumagoro
Domyślny

No ale co nam po leczeniu, jak się bronić nie umiemy :/
Druid potrzebuje jakiegoś spontanicznego czaru ofensywnego, bo po co używać HMM z odległości 1 kratki? A przecież GS + (miecz + druid) = porażka
I nie rozumiem tekstu że sorcerer jest potężniejszy, powiem tyle, guzik prawda, jeden to spec od czarnej magii a drugi od białej, ale to nie oznacza że jeden nie ma pijęcia o drugim czy też że jest potężniejszy.
Podam trochę kiepski przykład ale popatrz na VOldemorta i Dumbledore'a, dumbli to druid a voldi to sorc, ale dumble też potrafi sieknąć voldiego czymś złym.
A przy pojedynku sorc vs. drut wygrywa sorc bo ma czary ofensywne spontaniczne

Niech zostawią SD dla sorców ale dajcie nam chociaż energy beam (GEB niekonieczne)
No i jakaś runa ofensywna bazująca na uderzeniu fizycznym a nie energetycznym (czyli jak explo, ale lepsze ale jednk słabsze od SD)

I drut powinien móc summonować potężniejsze potworki bo to mag który tworzy, a nie niszczy życie jak sorc
__________________


Widzisz białą ramkę? Pozbądź się IE i zainstaluj Operę bądź Fire foxa
Kumagoro jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 21:10   #8
Siepacz
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 08 2004

Posty: 73
Domyślny

lol ale topic no ale coz.... druid powienien miec jakies aury^^
__________________
www.tibiasiepacz.xt.pl - moje forum o tibi post plx
Siepacz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-03-2005, 21:26   #9
Shardzik
Użytkownik Forum
 
Shardzik's Avatar
 
Data dołączenia: 24 06 2004
Lokacja: Sanok
Wiek: 17

Posty: 501
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Wyślij wiadomość przez ICQ do Shardzik
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ognisty paladyn
Plz nie czepiajcie się pallków. Sam mam paladyna i uważam, że jest spoko. Wogóle bezsensu było by, gdyby Pal nie robił hmm, albo chociaż marnych FB. Co do druida (mam UHmakera, więc mogę się wypowiedzieć) myślę, że powinien mieć chociaż runkę w stylu trochę słabszego SD, bo ciągle z HMM trochę kiepsko. Czar z wysysaniem many, albo silniejszy poison storm też jest dobry (fajnie by było, żeby był dla FACC) levitate też jest przydatne
Druid ma coś takiego, nazywa się Explosion ot, taka runa silniejsza od Hmm, a słabsza od SD mor, plx?
__________________
Shard, the Legend
retired
Shardzik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 17:41   #10
AweaRome
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

ja sadze ze powinni dac sorckowi zeby uhy mogl robic i zeby sorckowi zabrali...ummm sama nie wiem
  Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 19:32   #11
Mc macio
Użytkownik Forum
 
Mc macio's Avatar
 
Data dołączenia: 29 10 2004
Lokacja: N 51°24' E 22°16'
Wiek: 36

Posty: 141
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Astera
Mc macio ma numer GG 5146998
Domyślny

ja mam druida i tez jestem za ulepszeniem go. no bo tak wlasciwie to j

edynym sensem i celem zycia druta jest uh uh uh i uh. moze nie dawac

drutowi sd albo cos w tym stylu, tylko dodac jakis specjalny tylko dla niego

czar np super summon albo potezna trucizna(cos w rodzaju takiego lekarza

ktory umie wyleczyc ale tez jak chce to jeden zastrzyk i po wszystkim )
Mc macio jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 09:31   #12
Knight Simon Dark lord
Użytkownik Forum
 
Knight Simon Dark lord's Avatar
 
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Carlin
Wiek: 34

Posty: 756
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Evil Shadows
Świat: Harmonia
Poziom: 36
Skille: 20/24
Poziom mag.: 45
Knight Simon Dark lord ma numer GG 2398454
Domyślny

Gremlin z całym szacunkiem tylko ja powiedziałem że runka za 100 many dodawała by 200 many a runka za 400 dodawałaby 600 a nie runka za 100 dodawałaby 400 bo wtedy rzeczywiście było by bez sensu

@down
je tylko poprawiałem Gremlina bo nie powiedziałem 400 many za 100 many tylko 200 many za 100 many i 600 many za 400 many
__________________


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Paciorro Pokaż post
czyli skoro dali darmowy onwtibia to wszystko jest ok????


Ostatnio edytowany przez Knight Simon Dark lord - 11-03-2005 o 09:57.
Knight Simon Dark lord jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 09:50   #13
Raynold
eX Moderator
 
Raynold's Avatar
 
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 42

Posty: 1,816
Stan: Niegrający
Domyślny

@up: jakakolwiek runka, co marnuje się na nią mniej many niż ona daje, jest bez sensu. Nawet jeśli daje tyle samo. Bo jeśli daje tyle samo, to byłby to najszybszy sposób na mlev. Jeśli więcej - super szybki mlev + masa kasy. Odpada.
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko.
Raynold jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 09:54   #14
Louner
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 22 01 2005
Lokacja: Tam, gdzie ludzie widują smoki...
Wiek: 35

Posty: 313
Stan: Niegrający
Louner ma numer GG 4554224
Domyślny

Myślę, że druid i sorc mogliby mieć takie same zaklęcia. Jedyną różnicą byłoby to, że druid nie miałby sd, a sorc - uh.
__________________
Louner jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 15:18   #15
Vormencik
Użytkownik Forum
 
Vormencik's Avatar
 
Data dołączenia: 03 10 2004

Posty: 103
Domyślny

Re:Louner

Bez sensu, wtedy nikt by nie musial myslec nad wybraniem profesji... jedynie UH czy SD ?? A tak to ktos moze sobie pomyslec (oczywiscie z PACC) "Hmmm ... a moze zrobi takiego pro pro pro chara i bede mial UE " Wtedy mysli sie o czarach druida. Musza byc roznice, albo niech wykasuja jedna z tych profesji


Albo moze takie rozwiazanie:
Summony !!
Druid moze przyzwac okreslone potforki.
Sorc moze przyzwac okreslone potforki.
No i problem z glowy Chcesz polowac na smoki ?? A tylko sorc moze przyzwac DS ?? NO TO NIE BIERZESZ DRUTA !! proste ? ;P
__________________
Prof: Royal Paladin
Lvl&skills:39, 78/63,15mlvl
best solo,team: necromancer,Dragon Lord
nick: Vorment Firefist
Uoch. Stare :S
Prof: No Vocation
lvl:skills:1, 10/10 0mlvl
best solo,team: nie ma/best team RAT
nick: Vorment Firefist

Pozdro dla all hackerow w Tibi no i szczegolne pozdro dla asslickerow takich jak Macho Firefist.

Ostatnio edytowany przez Vormencik - 11-03-2005 o 15:19. Powód: literowki
Vormencik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 16:38   #16
Pan Vizharan
Użytkownik forum
 
Pan Vizharan's Avatar
 
Data dołączenia: 14 02 2005
Lokacja: 100 lica :D
Wiek: 35

Posty: 12
Pan Vizharan ma numer GG 7708843
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Siepacz
lol ale topic no ale coz.... druid powienien miec jakies aury^^
Widac ze kolega nagral sie duzo w Diablo 2 i to dotego paladynem .Wiesz co? poprieram twoj pomysł. Np: Czasowa Aura przyspieszajaca odnowe zycia i many (Taki "Ring of Healing) albo aura "Podpalajaca" Potwory w odleglosci 2 kratek od siebie co 30 sekund....

Comment me PlX !
Pan Vizharan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 16:46   #17
Wojtek15
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 31 08 2004

Posty: 6
Domyślny

Druidzi powinni mieć czar spontaniczny typu e-wave. Druid w przeciwieństwie do sorca, jest bez runów ( nie licząc leczenia sie ) bezbronny. moze wybłącznie atakować co nie zawsze jest dobrym rozwiązanie. Jak jest sie gonionym przez pk, i nie ma sie run, milo by bylo sie odwrócic i puscic czar typu e-wave.
myśl dotyczy druida bez pacca, chociaż czar typu e-wave, powinnien byc dostępny dla facc...

Ostatnio edytowany przez Wojtek15 - 11-03-2005 o 16:47.
Wojtek15 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 22:16   #18
Mardag
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 26 01 2005

Posty: 53
Domyślny

skoro jest taki temat to ja tez wtrace tu swoje 3 grosze...

po pierwsze primo... UH kosztuje 100 many a SD 220. bp UHow to ~2,5k a bp SD ~4,5k wiec za cholere nie rozumiem o co wam drudzi chodzi... bo mi wychodzi na to ze jak sprzedam 2 bp UHow to nie dojsc ze zrobie je szybciej niz sorc bp SD to jeszcze do tego wyjde na +500gp a wy mi mowicie ze nie macie run ofensywnych? kto wam kaze strzelac zawsze z hmmow? te hmmy to wy se sami rubicie czy kupujecie od czasu do czasu? sd tez mozna kupic zadna magia ani nowosc...

po drugie primo... co do pomyslow z odebraniem magowi summonow... LOL... moze wogole usunmy sorca z tej gry po co on komu? ja bym raczej proponowal jeszcze inaczej... by po prostu druid mial inne summony niz druid... gra wtedy stalaby sie duzo ciekawsza.. nowe taktyki... (bycmoze nawet fajnie by sie gralo wtedy w teamie dru z sorcem a nie tak jak jest to praktycznie teraz ze to to samo co dwoch sorcow...)

i po trzecie primo... chcialbym powiedziec ze ogolnie przydalo by sie wiecej czarow.. niestety ani na to ani na jakiekolwiek zmiany gracze raczej nie maja wplywu (prawda czy falsz?:/) co prawda to CIPom powinno zalezec na opiniach graczy... ale przeciez nie moga oni dac takiej mozliwosci bo by im zasypalo skrzynke/forum/costam w ciagu kilku godzin... co z tego ze my se tu pofantazjujemy.. i tak nic z tego nie bedzie (niestety...) moim zdaniem postacie sa w miare wywazone... (aczkolwiek chyba rzeczywiscie drud wypada najslabiej gdyz chyba nie ma porownywalnie silnego/dobrego czaru jak UE) i kazda zmiana moze powodowac zachwianie tej rownowagi... wiec raczej nei ma co liczyc na takie bajery...:/
Mardag jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-03-2005, 22:41   #19
Polny Lowca
Użytkownik Forum
 
Polny Lowca's Avatar
 
Data dołączenia: 05 06 2004

Posty: 403
Domyślny

Porównania:
Sorc Facc ma :29 czarów w tym :14 Runicznych w tym z Pacc dochodzi ich 15 w tym 5 runicznych razem : 34 czary

Druid Facc ma :31 czarów! w tym aż 18 runicznych!
W tym Dla Paccow dochodzi 19 czarów! w tym 6 runicznych !
razem: 50 !

Podsumowanie: Widzizcie więc że druid ma więcej czarów, i na tym polega ta harmonia !
Polny Lowca jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:21.


Powered by vBulletin 3