|
Notki |
Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 01 2005
Lokacja: Poznań
Wiek: 35
Posty: 369
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sir Kaczor pierwszy
Profesja: Elder Druid
Gildia: Allance of justice
Świat: Danubia
Poziom: 30
Poziom mag.: 36
|
![]() Każdy wie że druid nie jest stworzony do gry w pierwszej linii, ale jest aż ZbyT słaby w stosunku do sorcerera, oto moje propozycje do zmiany.
1. Summonować potwory powinien móc tylko druid, albo powinien móc summonować potężniejsze potworki od sorca (to samo z convince), dlaczego? Bo druidzi to specjaliści od magii życia. 2. No i może tak levitate dla FACC? 3. No i co robi exevo pan u paladyna? 4. Czar "create rune" co pozwala z kamieni (tych co wypadają z goblinów) stworzyć pustą runę (koszt 30 mana) A wy co o tym myślicie?
__________________
![]() Widzisz białą ramkę? Pozbądź się IE i zainstaluj Operę bądź Fire foxa ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2004
Lokacja: dom (Łódź)
Wiek: 34
Posty: 343
Stan: Niegrający
Profesja: Sorcerer
Świat: Calmera
Poziom: 30
Poziom mag.: 44
![]() |
![]() Moim zdaniem też tak być powinno. Mała korekta
1) Tak ale sork jednak jest najsilniejszą magiczną postacią. Możę tylko druid summonować i convice-ować a sork tylko summonować 2) Lepiej Mass Healing dla FACC 3) I HMM ? Palek powinien robić tylko i wyłącznie ( z run) LMM no i Destroyer Field 4) Dobry pomysł, a może czar wysający życie (czy tam manę) ? Albo mociejszy Poison Storm ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 31 01 2005
Lokacja: ...:::Bydgoszcz/Niemcz::..
Posty: 25
Stan: Aktywny gracz
Imię: Ognistypaladyn
Profesja: Paladin
Gildia: --===--
Świat: Hiberna
Poziom: 25
Skille: 70/51
Poziom mag.: 13
![]() |
![]() Plz nie czepiajcie się pallków. Sam mam paladyna i uważam, że jest spoko. Wogóle bezsensu było by, gdyby Pal nie robił hmm, albo chociaż marnych FB. Co do druida (mam UHmakera, więc mogę się wypowiedzieć) myślę, że powinien mieć chociaż runkę w stylu trochę słabszego SD, bo ciągle z HMM trochę kiepsko. Czar z wysysaniem many, albo silniejszy poison storm też jest dobry (fajnie by było, żeby był dla FACC) levitate też jest przydatne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 11 2004
Lokacja: Lidzbark Warminski ^^
Wiek: 34
Posty: 138
![]() |
![]() Kazdy z waszych pomyslów dobry jest....sam mam druta na spoko juz lvl i troszke brak mi tego takiego runa ofensywnego a nie non stop HMM ...10% do lvl to 1 bp hmm...no niekiedy 15 % ...nie pyli sie deczko ...racja moglby miec deczko slabsze SD...no i ten mass healing dla facc...i lepszy poision storm bo ten to zalosny jest...
__________________
Server : Mythera ![]() Lvl : 44 ![]() Mlvl : 50 ![]() RETIRED.... Ostatnio edytowany przez Meeen1991 - 08-03-2005 o 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Carlin
Wiek: 34
Posty: 756
Stan: Aktywny gracz
Imię: Knight Simon Dark lord
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Evil Shadows
Świat: Harmonia
Poziom: 36
Skille: 20/24
Poziom mag.: 45
![]() |
![]() gdyby druid miał wiecej run ofensywnych byłby równy magowi druid jest podstawową jednostką leczoncą że tak sie odezwe powinien mieć coś jak uh tylko mana i było by to dobre dla wszystkich i kaązdy by miał ten czar jako spontaniczny lekki a drut by mugł go robić na runach np IM intense mana dodaje 200 many ZAWSZE i UM ultimate Mana dodaje 600 many ZAWSZE i np IM zżerało by 100 many do zrobienia a UM 400 dzieki temu co 2 runa drut muglby uzupelnic mane i by wszystkim sie to przydalo od samego robiącego do knighta na exori skonczywszy na UE sorca i p-boltach pala
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 11 2004
Lokacja: Lidzbark Warminski ^^
Wiek: 34
Posty: 138
![]() |
![]() Cytuj:
![]()
__________________
Server : Mythera ![]() Lvl : 44 ![]() Mlvl : 50 ![]() RETIRED.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 01 2005
Lokacja: Poznań
Wiek: 35
Posty: 369
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sir Kaczor pierwszy
Profesja: Elder Druid
Gildia: Allance of justice
Świat: Danubia
Poziom: 30
Poziom mag.: 36
|
![]() No ale co nam po leczeniu, jak się bronić nie umiemy :/
Druid potrzebuje jakiegoś spontanicznego czaru ofensywnego, bo po co używać HMM z odległości 1 kratki? A przecież GS + (miecz + druid) = porażka I nie rozumiem tekstu że sorcerer jest potężniejszy, powiem tyle, guzik prawda, jeden to spec od czarnej magii a drugi od białej, ale to nie oznacza że jeden nie ma pijęcia o drugim czy też że jest potężniejszy. Podam trochę kiepski przykład ale popatrz na VOldemorta i Dumbledore'a, dumbli to druid a voldi to sorc, ale dumble też potrafi sieknąć voldiego czymś złym. A przy pojedynku sorc vs. drut wygrywa sorc bo ma czary ofensywne spontaniczne Niech zostawią SD dla sorców ale dajcie nam chociaż energy beam (GEB niekonieczne) No i jakaś runa ofensywna bazująca na uderzeniu fizycznym a nie energetycznym (czyli jak explo, ale lepsze ale jednk słabsze od SD) I drut powinien móc summonować potężniejsze potworki bo to mag który tworzy, a nie niszczy życie jak sorc
__________________
![]() Widzisz białą ramkę? Pozbądź się IE i zainstaluj Operę bądź Fire foxa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 08 2004
Posty: 73
|
![]() lol ale topic no ale coz.... druid powienien miec jakies aury^^
__________________
www.tibiasiepacz.xt.pl - moje forum o tibi post plx |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
__________________
Shard, the Legend retired |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() ja sadze ze powinni dac sorckowi zeby uhy mogl robic
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 10 2004
Lokacja: N 51°24' E 22°16'
Wiek: 36
Posty: 141
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Astera
![]() |
![]() ja mam druida i tez jestem za ulepszeniem go. no bo tak wlasciwie to j
edynym sensem i celem zycia druta jest uh uh uh i uh. moze nie dawac drutowi sd albo cos w tym stylu, tylko dodac jakis specjalny tylko dla niego czar np super summon albo potezna trucizna(cos w rodzaju takiego lekarza ktory umie wyleczyc ale tez jak chce to jeden zastrzyk i po wszystkim ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Carlin
Wiek: 34
Posty: 756
Stan: Aktywny gracz
Imię: Knight Simon Dark lord
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Evil Shadows
Świat: Harmonia
Poziom: 36
Skille: 20/24
Poziom mag.: 45
![]() |
![]() Gremlin z całym szacunkiem tylko ja powiedziałem że runka za 100 many dodawała by 200 many a runka za 400 dodawałaby 600 a nie runka za 100 dodawałaby 400 bo wtedy rzeczywiście było by bez sensu
@down je tylko poprawiałem Gremlina bo nie powiedziałem 400 many za 100 many tylko 200 many za 100 many i 600 many za 400 many
__________________
![]() Cytuj:
![]() Ostatnio edytowany przez Knight Simon Dark lord - 11-03-2005 o 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 42
Posty: 1,816
Stan: Niegrający
|
![]() @up: jakakolwiek runka, co marnuje się na nią mniej many niż ona daje, jest bez sensu. Nawet jeśli daje tyle samo. Bo jeśli daje tyle samo, to byłby to najszybszy sposób na mlev. Jeśli więcej - super szybki mlev + masa kasy. Odpada.
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 01 2005
Lokacja: Tam, gdzie ludzie widują smoki...
Wiek: 35
Posty: 313
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Myślę, że druid i sorc mogliby mieć takie same zaklęcia. Jedyną różnicą byłoby to, że druid nie miałby sd, a sorc - uh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 10 2004
Posty: 103
|
![]() Re:Louner
Bez sensu, wtedy nikt by nie musial myslec nad wybraniem profesji... jedynie UH czy SD ?? A tak to ktos moze sobie pomyslec (oczywiscie z PACC) "Hmmm ... a moze zrobi takiego pro pro pro chara i bede mial UE ![]() ![]() Albo moze takie rozwiazanie: Summony !! Druid moze przyzwac okreslone potforki. Sorc moze przyzwac okreslone potforki. No i problem z glowy ![]()
__________________
Prof: Royal Paladin Lvl&skills:39, 78/63,15mlvl best solo,team: necromancer,Dragon Lord nick: Vorment Firefist Uoch. Stare :S Prof: No Vocation lvl:skills:1, 10/10 0mlvl best solo,team: nie ma/best team RAT nick: Vorment Firefist Pozdro dla all hackerow w Tibi no i szczegolne pozdro dla asslickerow takich jak Macho Firefist. Ostatnio edytowany przez Vormencik - 11-03-2005 o 15:19. Powód: literowki |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 14 02 2005
Lokacja: 100 lica :D
Wiek: 35
Posty: 12
![]() |
![]() Cytuj:
![]() ![]() Comment me PlX ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 31 08 2004
Posty: 6
|
![]() Druidzi powinni mieć czar spontaniczny typu e-wave. Druid w przeciwieństwie do sorca, jest bez runów ( nie licząc leczenia sie ) bezbronny. moze wybłącznie atakować co nie zawsze jest dobrym rozwiązanie. Jak jest sie gonionym przez pk, i nie ma sie run, milo by bylo sie odwrócic i puscic czar typu e-wave.
myśl dotyczy druida bez pacca, chociaż czar typu e-wave, powinnien byc dostępny dla facc... Ostatnio edytowany przez Wojtek15 - 11-03-2005 o 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 01 2005
Posty: 53
|
![]() skoro jest taki temat to ja tez wtrace tu swoje 3 grosze...
po pierwsze primo... UH kosztuje 100 many a SD 220. bp UHow to ~2,5k a bp SD ~4,5k wiec za cholere nie rozumiem o co wam drudzi chodzi... bo mi wychodzi na to ze jak sprzedam 2 bp UHow to nie dojsc ze zrobie je szybciej niz sorc bp SD to jeszcze do tego wyjde na +500gp a wy mi mowicie ze nie macie run ofensywnych? kto wam kaze strzelac zawsze z hmmow? te hmmy to wy se sami rubicie czy kupujecie od czasu do czasu? sd tez mozna kupic zadna magia ani nowosc... po drugie primo... co do pomyslow z odebraniem magowi summonow... LOL... moze wogole usunmy sorca z tej gry ![]() i po trzecie primo... chcialbym powiedziec ze ogolnie przydalo by sie wiecej czarow.. niestety ani na to ani na jakiekolwiek zmiany gracze raczej nie maja wplywu (prawda czy falsz?:/) co prawda to CIPom powinno zalezec na opiniach graczy... ale przeciez nie moga oni dac takiej mozliwosci bo by im zasypalo skrzynke/forum/costam w ciagu kilku godzin... co z tego ze my se tu pofantazjujemy.. i tak nic z tego nie bedzie (niestety...) moim zdaniem postacie sa w miare wywazone... (aczkolwiek chyba rzeczywiscie drud wypada najslabiej gdyz chyba nie ma porownywalnie silnego/dobrego czaru jak UE) i kazda zmiana moze powodowac zachwianie tej rownowagi... wiec raczej nei ma co liczyc na takie bajery...:/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 06 2004
Posty: 403
|
![]() Porównania:
Sorc Facc ma :29 czarów w tym :14 Runicznych w tym z Pacc dochodzi ich 15 w tym 5 runicznych razem : 34 czary Druid Facc ma :31 czarów! w tym aż 18 runicznych! W tym Dla Paccow dochodzi 19 czarów! w tym 6 runicznych ! razem: 50 ! Podsumowanie: Widzizcie więc że druid ma więcej czarów, i na tym polega ta harmonia ! |
![]() |
![]() |