|
Notki |
Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Nie wiem czy powinienem to tutaj pisać ale skoro to dział poświęcony magii to moim zdaniem jak najbardziej sie do tego nadaje..
Ok , pisałem już to na forum "proposals" na tibia.com ale widocznie cip nie doczytał tego bo żadnego odzewu nie bylo.. Pewnego dnia gdy trenowałem z Lee San'em (ludiz z dolery na bank go pamiętają ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 09 2004
Lokacja: Knuróv
Wiek: 21
Posty: 221
|
![]() W sumie fajny pomysł
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 10 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 36
Posty: 297
Stan: Aktywny gracz
Imię: Vanzi Edoc'Sil
Profesja: Paladin
Gildia: Until the end
Świat: Neptera
Poziom: 51
Skille: 78/57
Poziom mag.: 15
![]() |
![]() Nie zgadzam się z tym... po to stworzyli Sorca i Druida, żeby się czymś różnili... ofensywny czar u druida działający jak UE tylko o nieco zmniejszonym dmgs spowodowało by, zachwianie obecnej równowagi... trzeba by wtedy było Sorcowi dodać odpowiednik Heal Friend/Mass Healing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() przedstawie ci tu podstawową definicje..
druid - sługa i obrońca natury... ty chesz żeby te biedaczki tą nature bronili z poison storm zapasem.. a tak wogóle niezachwiało by , a wręcz przeciwnie , każda klasa postaci am szanse wykonać annihilatora (na non pvp) zwyjątkiem druida , rozwodziliśmy sie na ten temat już na tibia.com , druidzi są osłabieni , i potrzbują czegoś , a poprzedni post to moja skormna propozycja. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 11 2004
Lokacja: Lidzbark Warminski ^^
Wiek: 34
Posty: 138
![]() |
![]() Cytuj:
__________________
Server : Mythera ![]() Lvl : 44 ![]() Mlvl : 50 ![]() RETIRED.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 10 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 36
Posty: 297
Stan: Aktywny gracz
Imię: Vanzi Edoc'Sil
Profesja: Paladin
Gildia: Until the end
Świat: Neptera
Poziom: 51
Skille: 78/57
Poziom mag.: 15
![]() |
![]() Cytuj:
![]() Teraz popatrz: załóżmy, że Druid dostanie czar działający jak UE tylko że obrażenia są o 30% mniejsze. Jakie są teraz argumenty, aby wybrać Sorca ? Druid ma więcej kasy z run (na początku jest do dość ważne), ma czary leczące (Heal Friend, Mass Healing) i ma czar podobny do UE. I co na to Sorcek ? Pozostaje mu E-Wave i GEB z których i tak trudno trafić... Tak po prostu jest, że druidzi mają magię leczącą, a nie ofensywną... źle Ci z tym ? Bierzesz Sorcka i nie musisz zmieniać gry... @Meen~ Nie boję się nieczego bo wiem, że to nie ma najmniejszej szansy na wejście do gry ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2005
Posty: 38
|
![]() Ja też jestem za, bo druid jest za słabiutki...
Nawet gdyby IH'y miały kosztować 70 many, a UH'y 120 many tylko, żeby ten Druid mógł z czegoś pożądnie przywalić (prócz SD itd., które musi kupić od sorc'a, ale z tego trzeba celować, a wtedy padaczka LOL). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Guest
Posty: n/a
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
Ostatnio edytowany przez Seteus - 22-03-2005 o 23:20. |
||
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 07 2004
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 38
Posty: 603
Stan: Niegrający
Imię: Pacek man
Profesja: Brak (Rookgaard)
Świat: Julera
|
![]() Gremlin masz w zupelności racje, Tibia to nie jest w calosci gra oparta na konwentach innych gier których rzecz dzieje sie w swiecie fantasy, gdyby druidzi mieli naprawde defensywna magie posiadali by tez czary ktore by amiejszaly obrazenia od ognia, energji itp. ale sorki tez nie są aż takie super pod tym wzgledem, tak mają sporo tych czarow ofensywnych ale te czary różnią sie tylko wygladem i ilością spalonej many ale pod względem siły uderzenia są praktycznie równe, silniejszym czarem jest tylko SD oraz UE które na huntach na PvP jest praktyczne nie przydatne jeśli nie ma do wybicia tłumu potworow najdujących sie poziom nizej, ale nie wolno mówić że sorc ma lepsze czary niż druid bo tak na prawde w Tibi nie ma fajnych czarów, wiekszość jest nie przydatne, reszta jest nudna i tak na prawde z tego skromnego grona dostępnych czarów zostaje raptem kilka przydatnych, (hmm, UH runiczny, SD, explosion)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
|
![]() 10:15 You see a blackboard. You read: The one and only Armageddon spell. Sorry, we're currently looking for a new teacher.
Mam nadzieje, że druidom opłaci sie to czekanie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() ofensywny czar dla druida to poprostu koniecznosc , ma on utrudnienia takie jak mag ( duzo kasy traci na exp, no chyba ze zycie spedza na rotach
![]() ![]() pozdrawiam i mam nadzieje , ze cipy kiedys wprowadza ta istotna zmiane aby druid nie byl w tibii tylko pionem (UH -makerem) . Ps. ciekawe dlaczego wiekszość drutów ma 11 lvl nie ??? ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 02 2005
Lokacja: Ab'Dendriel
Wiek: 37
Posty: 68
Stan: Aktywny gracz
Imię: Dagenoth
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Arcania
Poziom: 94
Skille: 20/27
Poziom mag.: 64
![]() |
![]() ja tam uwazam ze druid nie powinien dostac nowych czarow... piszecie ze wam brakuje czegos takiego jak ue to grajcie sorcem a nie druidem... a wy tu spokojnie bierzecie druida... na samym poczatku z uhow macie kupe kasy, stajecie sie providerami i przez to macie protekcje... jednym slowem start macie duzo lepszy niz jakis sorc... skile tez wam szybciej leca niz sorcowi... pozniej faktycznie uhow nikt nie sprzedaje ale na poczatku ten czar daje wam duza przewage... a ze z czasem nabijacie wyzszy lvl i uhow juz nie sprzedajecie bo zysk z tego niewielki i ze zaczyna wam brakowac tego ue to za przeproszeniem juz wasz problem...
ja uwazam ze druid na dluzsza mete jest slabsza profesja od sorca ale na poczatku jest znacznie lepszy... wiec mowie tu do druidow... przed wybraniem profesji trzeba sie zastanowic na czym wam zalezy... na latwym (latwiejszym od sorca) starcie i pozniej na troche slabym charze czy na trudnym starcie i pozniejszym wymiataniu... no srry ale jakby druid mial cos podobnego do ue to mocno by to oslabilo sorcow... bo taki druid na niskim lvlu mialby swietna sytuacje z uhami a i na wysokim lvlu nie byloby zle bo mialby troche slabsze ue... no srry ale wszyscy druidzi co sie tu zala i pisza ze chca ten nowy czar bo druid jest slaby przypominaja mi tylko noobkow co chca nowe tereny dla facc i wczesniejsze wpuszczanie faccow na server... w taki sam sposob sie zalicie... zrozumcie ze druid jest na dluzsza mete slabszy ale na to konto na poczatku latwiej sie nim gra... nie pasuje wam to to wezcie sorca, meczcie sie nim na poczatku i pozniej cieszcie czarami ofensywnymi... srry ze sie powtarzam i malo zrozumiale pisze ale jestem lekko zawiedziony inteligencja polakow (co by wszystko chcieli... i uhy i ue, jak rowniez tereny dla facc) a poza tym wkurzony bo tacy ludzie mnie rozwalaja...
__________________
Methinks, I see... where?
In my mind's eyes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2005
Posty: 38
|
![]() Dagenoth nie zapominaj o tym, że Tibia to gra, która powinna się cały czas rozwijać, mało jest w niej czarów więc miło byłoby gdyby następnym czarem dodanym dla Druida byłby jakiś porządny czar ofensywny, którego tak brakuje... eh.... dla sorca też by się coś dodało i by praktycznie nic się niezmnieło, pozatym, że granie Druidem miałoby jakiś sens....
Armageddon... hmm... ciekawie brzmi, jak to ma być jakiś czar dla Drutca to ja go chce ![]() ![]() @Gremlin Sama smutna prawda ![]() Ostatnio edytowany przez Porzeracz Trawy - 23-03-2005 o 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 10 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 36
Posty: 297
Stan: Aktywny gracz
Imię: Vanzi Edoc'Sil
Profesja: Paladin
Gildia: Until the end
Świat: Neptera
Poziom: 51
Skille: 78/57
Poziom mag.: 15
![]() |
![]() @Dagenoth
Święta racja... Jak ktoś wybierał Druida to wiedział co go czeka.. łatwy start, a później pretensje, że wybrało się akurat tą profesje ![]() @Porzeracz Trawy Dlatego nie można ot tak sobie dodać Druidom jakiegoś czaru zapominając o innych profesjach - wtedy trzeba było by zmieniać wszystkie. @Gremlin Jakieś spontaniczne czary dające Druidowy obronę np. od ognia czy energii to już brzmi sensowniej, ale i tak coś za to powinny dostać inne profesje ![]() Ostatnio edytowany przez Marshal - 23-03-2005 o 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 31 01 2005
Lokacja: ...:::Bydgoszcz/Niemcz::..
Posty: 25
Stan: Aktywny gracz
Imię: Ognistypaladyn
Profesja: Paladin
Gildia: --===--
Świat: Hiberna
Poziom: 25
Skille: 70/51
Poziom mag.: 13
![]() |
![]() @Dagenoth
I tu się mylisz. Druid może i ma dobry start, ale praktycznie juz na 25-30lvlu nikomu nie chce się stać i robić UHów i większość tibijskiego życia spędzać na rotach. Jeśli druid nie ma byś UHmakerem wysoko poziomowych knightów (co za tym idzie używanie MC), Cipy powinny wprowadzić jakiś czar ofens. Gremlin słusznie zauważył: czary leczące drutka: exura-wszystkie voc, exura gran(vita) wszystkie voc oprócz knighta, Mass healing- nie przydatne i tak się tego nie używa gdyż leczy też potwory, heal friend(PACC)-ten kto ma pacca raczej na druta się nie decudyje bo daje małe możliwości i raczej wszyscy noszą przy sobie UHy, runiczne: UH-jedyny, tylko i wyłącznie jedyny czar naprawde wyróżniający druida, IH- bardzo słabo leczy i nie jest używany, ewent. very low lvl sorc ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2005
Posty: 38
|
![]() @Ognisty paladyn
Po co druidowi jakiś kolejny denny czar?? @do tematu Skoro druid jest postacią związaną z naturą powinno być dodane coś takiego co jest z tym związane (albo jakiś porządny summon, choć to raczej nie jest dobry pomysł), np. już wspomniany Armageddon, czar obszarowy, obrażenia od explozji , słabsze od UE ![]() Sorek dostałby za to jakiś słabszy ale pożyteczny czar. P.S. Właściwie to i tak my sobie tylko gadamy, a CIPowie mają swoje własne plany i my możemy sobie poskakać przy klawiaturze jedynie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() @Dagenoth
Niechce mi sie wytykać ci wszystkich błędów ale wypisze pare.. 1. Po pierwsze, ludzie czasem biorą druida bo naprzykład grają pierwszy raz i niewiedzą w co sie pakują , ja tak zrobiłem. Na tibia . ocm wypowiadał sie Omega man z secury , lv 103 elder druid bodajrze , on terz przyznał że jakby zaczynając wiedział jaki druid jest bezużyteczny na póżniejszym etapie gry , nigdy by nim nie zagrał. 2. Protekcja za sprzedasz uh. Sorc równie dobrze dostaje protekcje za sprzedasz run HMM i run SD. 3. Skille , niedawno robiłem sobie sorca na infernie , dla zabawy , po 1 dniu zabijałem swamp trlle szybko i sprawnie , po drugim dniu roty terz już nie miały ze mną szans , nie potrzbowałem już lepszych skilli , i nie miałem jakiegoś boskiego sprzętu. 4. Zacytuje "Jaky druid miał coś podobnego do UE to mocny by to osłabiło sorc'ow" otórz mi sie wydaje że to by wyrównalo siełe klas w pvp , zbalansowało gre. 5. "Weście sorca i męczcie sie nim na początku" Po pierwsze , druid ma tą samą "męczarnie" . Po drugie jak gra cie męczy to po co grasz ? 6. "Co by wszystko chcieli , uh i ue.. " ekhem , przytocz mi jeden jedyny fragment gdzie jakikolwiek druid mówi tutaj że chce UE. Podpowiedż, nie ma tutaj takiego. Na okniec powiem to co powiedziałem na tibia.com , jeśli cipy bardziej zbalansują gre , podciągną możliwosci druida do możliwości innych klas , to wkońcu gracz będzie mógł wybrać taką profesje jaka lubi a nie taką która umożliwia mu "zwycięstwo". Ostatnio edytowany przez Seteus - 23-03-2005 o 16:35. |
![]() |
![]() |
#18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2004
Lokacja: dom (Łódź)
Wiek: 34
Posty: 343
Stan: Niegrający
Profesja: Sorcerer
Świat: Calmera
Poziom: 30
Poziom mag.: 44
![]() |
![]() Trzeba dać druidowi więcej czarów związanych z przyrodą. Fakt ma sporo czaów trujących ale to jedno wielkie gó***. Albo zrobić tak żeby nie można był się pozbyć trucizny albo żeby była ze 4/5x mocniejsza. Albo czar tworzący okrąg z Wild Growth. Dzięki niemu można by się na odciąć od potworów walczących w zwarciu. Albo czar rzucania kamieniami xD. Jest wiele pomysłów na nowe czary, ale wciaż nie widać sensu gry druidem poza 11lvl i robieniem UHów...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 12 2004
Wiek: 34
Posty: 36
Stan: Niegrający
|
![]() Afff... Czy ja nie mówiłem na forum tibii.com, żeby ulepszyć Undead Legion i Animate Dead? Tylko do tego stopnia, żeby można było z martwych ciał robić maksymalnie DSy. Skeletony-Ghoule-DSy. To powinno wystarczyć na czar ofensywny, a jak przywołasz sobie Fire Elemental albo Fire Devil dodatkowo to nie ma przebacz... Wtedy Druidzi znowu wrócili by na szczyt.
A propozycje ochrony przed efektami dodatkowymi jakichś czarów (fire field, paralyze itp.) to też podsuwałem, jako czar spontaniczny. Tak samo Party Heal, leczy graczy znajdujących się w Party Mode.
__________________
"Poczuj smak religii, zjedz księdza" - Maridiana (Antica) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 07 2004
Posty: 87
|
![]() Omg, zastanowicie sie zanim cos wogole powiecie, bo gadacie takie bzdury ze glowa mala.
Czy wy graliscie w ojca wszystkich eRPeGow - Warhammera? Czy tam druid ma jakies pozadne czary ofensywne ? NIE ! Druid nie sluzy do walki tylko do zarabiania kasy ![]() noob
__________________
Rust in pieces. |
![]() |
![]() |